El Centre d’Empreses crea el Club de les Idees per a emprenedors a la recerca d’una idea de negoci

Trobar una idea de negoci per emprendre o conèixer altres emprenedors/res si no vols emprendre en solitari, aquest és l’objectiu del Club de les Idees que s’ha presentat en el Centre d’Empreses Procornellà. Una nova iniciativa de caire gratuïta que pretén ser una eina més per ajudar a nous emprenedors a fer realitat els seus projectes d’autoocupació. El Club de les Idees està obert a totes les persones que tinguin una inquietud per emprendre però que no tenen encara una idea de negoci definida i també a aquells que tenen una idea definida però no volen o no s’atreveixen a emprendre en solitari.

El passat 18 de gener va tenir lloc, al Centre d’Empreses, la presentació del Club de les Idees:

IMG-20170118-WA0003

Les sessions s’iniciaran el proper 8 de febrer amb el recolzament i assessorament de la formadora Mónica Fernández, Coach i Màster en Programació Neurolingüística. Les trobades seran en forma de sessions d’una hora cada quinze dies i en les quals, es tractaran les següents temàtiques: gestió emocional, habilitats per emprendre, generació d’idees i definició de projectes. Es demana una voluntat mínima d’assistència d’un 80% de les sessions del Club.

IMG-20170118-WA0004

El programa està plantejat amb sessions dinàmiques i divertides però també constructives. L’objectiu de la primera serà la presentació del grup i en l’adaptació de les properes trobades a les necessitats dels participants. De la segona a la cinquena se centrarà en aprofundir en la gestió emocional, obstacles que els emprenedors es poden trobar i en les habilitats que es necessiten per superar-les. De la cinquena a la desena sessió es donaran forma a les idees que sorgeixin i en analitzar què es necessita per fer-la realitat: socis, col·laboracions, aliances, etc. En aquesta part del projecte es derivaran les idees a l’equip de tècnics del Centre d’Empreses Procornellà per tal d’analitzar la seva viabilitat.

Es podran enviar les sol·licituds d’inscripció al Club fins el 3 de febrer. El 6 de febrer avisarem a tots els seleccionats.

Més informació o inscripcions a la propera presentació del club (01/02/2017 a les 10h) aquí: https://centredempresesprocornella.cat/esdeveniments/presentacio-club-de-les-idees/

Compartir

El Centro de Empresas crea el Club de las Ideas para emprendedores en busca de una idea de negocio

Encontrar una idea de negocio para emprender o conocer otros emprendedores si no quieres emprender en solitario, este es el objetivo del Club de las Ideas que se ha presentado en el Centro de Empresas Procornellà. Una nueva iniciativa gratuita que pretende ser una herramienta más para ayudar a nuevos emprendedores a hacer realidad sus proyectos de autoempleo. El Club de las Ideas está abierto a todas las personas que tengan una inquietud por emprender pero que no tienen todavía una idea de negocio definida y también a aquellos que tienen una idea definida pero no quieren o no se atreven a emprender en solitario.

El pasado 18 de enero tuvo lugar, en el Centre d’Empreses, la presentación del Club de les Ideas:

IMG-20170118-WA0003

 

Las sesiones se iniciarán el próximo 8 de febrero con el respaldo y asesoramiento de la formadora Mónica Fernández, Coach y Máster en Programación Neurolingüística. Los encuentros serán en forma de sesiones de una hora cada quince días y en las cuales, se tratarán las siguientes temáticas: gestión emocional, habilidades para emprender, generación de ideas y definición de proyectos. Se pide una voluntad mínima de asistencia de un 80% de las sesiones del Club.

 

IMG-20170118-WA0004

 

El programa está planteado con sesiones dinámicas y divertidas pero también constructivas. El objetivo de la primera será la presentación del grupo y en la adaptación de los próximos encuentros a las necesidades de los participantes. De la segunda a la quinta se centrará al profundizar en la gestión emocional, obstáculos que los emprendedores se pueden encontrar y en las habilidades que se necesitan para superarlas. De la quinta a la décima sesión se darán forma a las ideas que surjan y al analizar qué se necesita para hacerla realidad: socios, colaboraciones, alianzas, etc. En esta parte del proyecto se derivarán las ideas al equipo de técnicos del Centro de Empresas Procornellà para analizar su viabilidad.

Se podrán enviar las solicitudes de inscripción al Club hasta el 3 de febrero. El 6 de febrero avisaremos a todos los seleccionados.

Más información o inscripciones a la próxima presentación del club (01/02/2017 a las 10h) aquí: http://localhost/cempesp/esdeveniments/presentacio-club-de-les-idees/

Compartir

EMPRENEDORS A CORNELLÀ: AMG PIOJILLOS

Fa pocs dies que es va inaugurar el centre AMG Piojillos de Cornellà  (Avda. Baix Llobregat, 117., tel. 640 83 78 64 – cornella@amgpiojillos.es), de la mà de la Rosa Maria Morón, emprenedora a qui hem acompanyat en l’elaboració del Pla d’Empresa i viabilitat.Una interessant proposta per acabar amb aquests animalons tan impertinents, amb un mètode 100% natural i garantit, en tan sols 90 minuts, sense que sigui una mala experiència pels nostres fills i filles.

ROSA MARIA

 

LOCAL ROSA MARIA

 

Enhorabona Rosa Maria, et desitgem molt d’èxit!

Compartir

EMPRENDEDORES EN CORNELLÀ: AMG PIOJILLOS

Hace pocos días que se inauguró el centro AMG Piojillos de Cornellà (Avda. Baix Llobregat, 117., tel. 640 83 78 64 – cornella@amgpiojillos.es), de la mano de Rosa Mª Morón, emprendedora a quien hemos acompañado en la elaboración del Plan de empresa y viabilidad. Una interesante propuesta para acabar con estos animalillos tan impertinentes, con un método 100% natural y garantizado, en tan sólo 90 minutos, sin que sea una mala experiencia para nuestros hijos e hijas.

ROSA MARIA

 

LOCAL ROSA MARIA

 

 

 

Enhorabuena Rosa Mª, ¡te deseamos mucho de éxito!

Compartir