Busques un espai professional per a les teves reunions de negocis i formacions?

Al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, entenem la importància d’un entorn propici per a l’èxit de les reunions de negocis i les sessions de formació. És per això que oferim sales de reunions i aules de formació adaptades a totes les teves necessitats professionals.

 

Les nostres Aules de Formació

Estàs planificant un taller, un seminari o una sessió formativa? Les nostres àmplies i completament equipades aules de formació ofereixen un entorn ideal per a l’aprenentatge. T’oferim tot l’equipament audiovisual amb connectivitat a Internet d’alta velocitat i amb tots els serveis de recepció que necessitis (acompanyament del formador, atenció dels assistents, senyalització a l’entrada de l’edifici, fotocòpies, etc.). A les nostres sales tindràs diverses opcions de distribució de seients, podràs triar la distribució que millor s’adapti a les teves necessitats, ja sigui estil sala de reunions, estil teatre o en forma de U.

 

Les nostres Sales de Reunions

Necessites un espai per realitzar presentacions a clients, reunions d’equip,  sessions de brainstorming o per fer una videoconferència amb fins a 10 persones a la sala? Els nostres espais poden ser-te molt útils! Amb pantalla, webcam, micròfon, PC ja instal·lat (per si vols fer una videoconferència), pissarra i internet d’alta velocitat tindràs tot el que necessites per fer que les teves reunions siguin productives i eficients. També t’oferim els serveis de recepció de visites i trucada d’avís de les visites, Serveis de copistería i accés als nostres espais office amb màquines de vending i terrassa exterior.

 

Per què triar Centre d’Empreses PROCORNELLÀ?

  • Ubicació: El nostre centre es troba en una zona d’excel·lent connexió per a tu i els teus assistents: Polígon Almeda, entre el Centre Comercial Splau i el WTC Almeda Park. A 10min de Barcelona per les dues rondes, a 10min de l’aeroport i a 10min del port. Disposem de pàrquing a sota del nostre edifici.
  • Instal·lacions: Disposem d’equipament audiovisual, pissarres, projector o pantalla, internet d’alta velocitat, climatització, senyalització a l’entrada de l’edifici de la teva reunió o formació i tots els serveis de recepció que necessitis. També podràs utilitzar els nostres espais comuns: office i terrassa.
  • Flexibilitat: Entenem que cada esdeveniment és únic. Per això, oferim opcions de reserva flexibles, ja sigui que necessitis l’espai durant algunes hores, tot el dia o fins i tot acords a llarg termini.
  • Servei Excepcional: El nostre equip dedicat està compromès a garantir que el teu esdeveniment es desenvolupi sense problemes. Des de la preparació de la sala fins a l’assistència tècnica, estarem aquí per ajudar-te en tot moment.
  • Preus Competitius: Oferim tarifes competitives que s’ajusten al teu pressupost, sense comprometre la qualitat ni el servei. Pots veure les tarifes aquí. 

 

Reserva el teu espai avui mateix: no deixis escapar l’oportunitat d’organitzar la teva propera reunió o sessió formativa!

 

Tota la informació en aquest enllaç.

 

Compartir

9 startups finalistes dels II Premis a la Innovació Empresarial Metropolitana

, ,
Compartir

El Centre d’Empreses participa al Programa INNOBUS 2022

El 26 de setembre l’Innobus 2022 comença a rodar. El programa torna a la versió prèvia a la pandèmia, amb visites a les empreses i el plantejament de reptes al grup de joves que hi participen. Enguany han estat 20 les empreses i institucions (entre elles, el Centre d’Empreses PROCORNELLÀ) que s’han sumat al programa i 4 d’elles han plantejat reptes d’innovació que els participants hauran de resoldre en sis setmanes. El premi, un viatge a Brussel·les i la possibilitat de fer visible el seu talent davant les empreses que els podrien contractar.

L’Innobus 2022 planteja 4 reptes d’innovació. Són qüestions que necessiten resoldre’s amb una nova mirada, plantejaments que vinguin de fora, sense judicis previs, només amb idees que, en un principi, poden semblar una mica boges. Per això demanaran a l’equip d’innobusers que facin propostes i, si són viables, fins i tot podrien convertir-se en realitat.

Aigües de Barcelona ha participat en totes les edicions del programa Innobus. I aquest any, tenint en compte la normativa que obliga a bars i restaurants a oferir aigua de l’aixeta a la clientela, volen demanar com es podria potenciar aquesta pràctica. En canvi, l’Hospital de Bellvitge és el primer cop que hi participa. La ruta de l’Innobus inclourà una visita a la instal·lació sanitària, on els joves podran conèixer com és l’experiència de les persones que hi han d’anar i hauran de proposar com es pot millorar aquesta experiència. També la Fundació Catalana de l’Esplai, Fundesplai, els reptarà a pensar idees sobre alimentació saludable, després de visitar les seves instal·lacions i conèixer projectes com Espigoladors i Slow Food, L’últim dels reptes té a veure amb la mobilitat sostenible i vindrà de la ma de Premium PSU, una empresa que fabrica sistemes d’alimentació elèctrica i que forma part de l’Associació d’Empreses de Mobilitat, Entorn Sostenible i Smart.

L’Innobus 2022 recorrerà l’Àrea Metropolitana de Barcelona visitant empreses de sectors diversos que, en molts casos, obriran les seves instal·lacions als innobusers. Des de farmacèutiques com Almirall o Alliance Healthcare fins a grans companyies líders en els seus sectors, com Damm o Telefónica. El Port de Barcelona, la Fundació Once, el sindicat UGT o el Parc Científic de Barcelona seran altres parades destacades, així com empreses del sector tecnològic, com Carpel MTS Tech. A més, els innobusers tindran ocasió de conèixer les últimes tendències en fabricació digital a la seu de DFactory, on visitaran la Barcelona New Economy Week, BNEW 2022 amb l’Agència de Desenvolupament Econòmic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. També hi haurà formacions, a càrrec de ProCornellà i l’escola de negocis Eada, i xerrades inspiradores que faran, en ruta, representants d’Estoko i Adtel. Finalment, la ruta recorrerà la història industrial del país, amb una parada al Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera.

Després de dues setmanes de ruta, hi haurà un període de tres setmanes més de treball en equip, al Citilab Cornellà. Serà quan es definiran les idees i s’acceleraran els reptes, amb mentories i suport expert en qüestions d’innovació i gestió de projectes. Es crearan equips de treball a partir de les diverses especialitats universitàries, de manera que siguin complementaris, no solament en formació sinó també en maneres de treballar.

De tot aquest procés en sortiran propostes ja acabades, que es presentaran en una Gala Final, el 4 de novembre, davant les empreses i un jurat especialitzat. L’equip que presenti la proposta més adient o més disruptiva guanyarà un viatge a una gran capital europea, per visitar empreses i institucions que destaquen per la seva capacitat d’innovació.

La ruta de l’Innobus

Dilluns 26 de setembre

Dimarts 27 de setembre

Dimecres 28 de setembre

Dijous 29 de setembre

Divendres 30 de setembre

Dilluns 3 d’octubre

Dimarts 4 d’octubre

Dimecres 5 d’octubre

Dijous 6 d’octubre

Divendres 7 d’octubre

Compartir

9a CONVOCATÒRIA CORNELLÀ OPEN FUTURE

, , ,

El Centre d’Empreses torna a llançar una nova convocatòria de Cornellà Open Future, concretament la novena, i el 8 de setembre s’inicia el període d’inscripció.

 

El programa d’acceleració de startups, Cornellà Open Future, fa 7 anys que es va iniciar amb el suport de Telefònica i l’Ajuntament de Cornellà. El programa es dur a terme des del Hub La Piràmide, que es troba a l’edifici del Viver d’Empreses, on hi haurà un punt de treball de les startups participants però les mentories es podran fer de manera presencial o en linea.

Aquesta convocatòria està dirigida a projectes innovadors de base digital i/o tecnològica, preferentment amb aplicació en l’àmbit de la indústria manufacturera. Podeu veure tots els requisits per participar en aquest enllaç.

 

Què inclou el programa?

  • Assessorament personalitzat
  • Tutor de projecte
  • Peer Reviews
  • Gestoria
  • Mentories
  • Networking
  • Espai de treball al Hub La Piràmide
  • Premis
  • Visibilitat
  • Ofertes

 

Des del Centre d’Empreses volem impulsar la creació i el creixement d’empreses per crear ocupació i apropar la innovació i el talent a les empreses de Cornellà, per millorar la seva competitivitat.

 

Si esteu  interessats en participar, podeu veure els requisits de participació i tota la informació en la web de Cornellà Open Futureo sol.licitar que us informem a través d’aquest formulari.

 

Teniu fins el 3 d’octubre per realitzar la vostra inscripció!

 

Centre d’Empreses Procornellà

934 748 042

cempreses@procornella.cat

 

Compartir

Coneixes el Viver d’Empreses Procornellà?

El Viver d’Empreses de Procornellà és un espai diferent situat al Centre de Cornellà de Llobregat que dona suport al creixement d’empreses i empreses emergents o startups.

 

És un edifici completament autogestionable, cosa que permet que estigui obert les 24 hores, els 365 dies de l’any.

Té una ubicació estratègica, ja que està situat al centre de la ciutat de Cornellà i connecta amb Barcelona i la resta de ciutats del Baix Llobregat amb transport públic: tren, tramvia, metro i autobusos. 

Al Viver d’Empreses hi pots iniciar la teva activitat amb una inversió molt reduïda gràcies als diferents espais de lloguer que ofereix (empreses fins als 6 anys des de l’alta censal) o bé pots traslladar la teva empresa ja creada (amb més de 6 anys) a les nostres instal·lacions per tal de reduir despeses.

 

El Viver d’Empreses és més que un espai de lloguer d’oficines, perquè té uns objectius molt diferents dels espais de lloguer convencionals:

  • És un ecosistema empresarial en el qual hi ha involucrades empreses allotjades, empreses que pertanyen al Centre d’Empreses Procornellà, entitats públiques i privades i tècnics especialistes vinculats a l’emprenedoria i la innovació.
  • És un lloc des del qual impulsem les empreses de base digital i amb idees innovadores per fer-les créixer. Acollim aquestes idees com llavors, que cuidem i a les quals donem el suport necessari (formació, assessorament i acompanyament) perquè puguin evolucionar, desenvolupar-se i créixer. Un cop hagin germinat i arrelat correctament, sortiran al mercat. 

 

El Viver d’empreses et permet iniciar la teva activitat amb la mínima inversió, ja que t’ofereix 5 tipus d’allotjaments diferents que s’adapten a les necessitats presents i futures de tots els emprenedors i empresaris que s’allotgen. 

  • Domiciliació bàsica: una seu per a la teva empresa. La millor opció si acabes de començar i no vols domiciliar l’activitat de l’empresa a casa teva.
  • Domiciliació plus: comprèn els serveis de la domiciliació bàsica més la recepció de paqueteria petita i l’ús de les sales de reunió; és a dir, tot el que necessites per reunir-te amb clients, proveïdors i socis.
  • Oficina virtual: els serveis de la domiciliació plus més la recepció i l’avís d’aquestes, número de telèfon propi, etc. Aquesta és l’opció per escollir quan ja necessites oferir a clients i proveïdors una imatge més consolidada.
  • Coworkingtots els serveis de l’oficina virtual més un espai físic amb taula, cadira i armari. Si necessites una imatge física per a la teva empresa o no vols treballar a casa teva, per manca d’espai o per falta de concentració, l’espai de coworking és l’elecció més adient.
  • Despatxos: l’opció més completa, perquè inclou tots els serveis del Viver més un espai físic privat per a un equip. En un espai així podràs fer créixer la teva empresa i el teu equip amb la llibertat i intimitat que et dona un espai propi. Comptaràs amb el despatx i amb tot el mobiliari necessari per a tu i per a les persones de la teva empresa.

 

Quins serveis ofereix el Viver?

El Viver ofereix diferents beneficis per a les empreses  que volen establir-se i que  són conscients de tot el que el nostre ecosistema els aportarà. Un dels elements més importants i més ben valorats pels emprenedors és l’assessorament personalitzat i el suport tècnic GRATUÏT que els oferim. 

Un altre aspecte molt enriquidor per a tots els empresaris són els espais comuns. L’edifici compta amb dues sales de reunions, una aula de formació per a fins a 30 persones, una sala de copisteria, un office i una “Zona Meeting”. Com veus, els emprenedors i empresaris que formen part del Viver poden gaudir de diferents espais comuns amb diferents objectius: fer networking, formar-se, descansar, dinar, prendre un cafè, etc.

Aquestes zones comunes i la relació directa amb el Centre d’Empreses faciliten els Networkings i la col·laboració i cooperació entre empreses, un aspecte molt important per a qualsevol persona que s’inicia en l’aventura d’emprendre. Una oportunitat com cap altre per donar-te a conèixer, establir una xarxa de contactes, i participar en esdeveniments de diferents temàtiques. Tot això pensat i organitzat per l’equip del Centre d’Empreses Procornellà amb l’objectiu de permetre a les empreses, tant del Viver com del Centre d’Empreses, crear sinergies empresarials i professionals.

A més al Viver volem ser un referent, i per això no deixem d’innovar i créixer. Hem creat el Hub “La Pirámide” al Viver, on impartim el programa Cornellà Open Future conjuntament amb Telefònica per impulsar la creació de noves startups. 

Al Viver d’Empreses de Procornellà hi pot accedir qualsevol persona amb una idea de negoci que vulgui iniciar en els mesos vinents una activitat empresarial. També hi poden accedir empreses ja constituïdes de base digital o relacionades que es vulguin consolidar o créixer de forma exponencial

 

Si estàs interessat en les nostres instal·lacions:

Primer, hauràs de fer una visita guiada a l’edifici (pots demanar dia i hora aquí). Un cop feta la visita al Viver d’Empreses Procornellà, t’informaran sobre la disponibilitat dels espais i les tarifes vigents per a cada espai. Després, cal cursar una sol·licitud al Centre d’Empreses, en la qual exposaràs el teu projecte o negoci i realitzaràs un Pla de Viabilitat conjuntament amb un dels tècnics del Centre d’Empreses. En aquest pla de viabilitat s’analitza si les característiques i condicions de la teva empresa tindran èxit en els plans macroeconòmic i microeconòmic actuals. 

D’aquesta manera, analitzem i valorem la viabilitat i coherència global del projecte segons els criteris tècnics d’adjudicació dels espais.

Al Viver d’Empreses, hi volem emprenedors com tu, compromesos amb el seu projecte, amb el nostre ecosistema empresarial i amb la voluntat de créixer fent sinergies amb altres professionals, perquè sol podràs anar més ràpidament, però en companyia arribaràs més lluny. 

 

 

Vine a conèixer-nos i resoldrem tots els teus dubtes!

 

 

Compartir