Al Centre d’Empreses tenim un total de 6 naus de entre 120m i 315m quadrats. Dintre del lloguer, es troben inclosos els següents serveis:

  • de correu de 8h a 20:00h
  • Recepció de correu certificat de 8h a 20:00h
  • Recepció de petita paqueteria de 8h a 20:00h
  • Recepció de trucades i atenció telefònica de 8h a 20:00h
  • Entrega de correspondència a Correus
  • Lliurament de claus a personal autoritzat
  • Accés a sales de reunions gratuites (il.limitat)
  • Aules de formació amb material audiovisual ( 20 h/any)
  • Neteja dels espais comuns
  • Seguretat nocturna i en dies festius
  • Equipament extinció d’incendis
  • Extensió telefònica i telèfon (amb 300min/mes en trucades a tlf. fix)
  • Wi-Fi (per a ús de navegació i consulta de correu)
  • Electricitat (consum a part)
  • Gual i banys propis
  • 1 plaça de pàrquing (gratuïta)
  • Assessorment gratuït empresarial

Serveis opcionals:

  • Servei de copisteria (Fax, Fotocòpies, escàner, enquadernacions…)
  • Servei de Pàrquing (2a plaça a 63,48EUR/mes)
  • Gestoria bonificada amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils (segons disponibilitat) 

Espais comuns:

  • Office interior (amb premsa diària, nevera, microones, torradora, cafeteria, taules i cadires i zona d’intercanvi de llibres)
  • Office exterior (amb taules, cadires i para-sols)
  • Zona de cafè
  • Banys

Condicions:

  • Realitzar una entrevista amb la Direcció del Centre d’Empreses
  • Aportar tota la documentació i informació sol.licitada (comercial, financera i legal)
  • Fiança de dos mesos
  • Assegurança de Responsabilitat Civil en despatxos i naus amb una cobertura de 300.000€

Preu des de: 780EUR/mes

Si esteu interessats podeu omplir el formulari de contacte fent clic aquí

[:CA]Recepció:[:es]Recepción

[:CA]Horari d'atenció: 8h a 20:00h de dilluns a divendres.[:es]Horario de atención: 8h a 20:00h de lunes a viernes.

Recepció del Centre