Al Viver d’Empreses tenim un total de 14 oficines d’entre 8m i 16m quadrats. Els serveis comunitaris inclouen:

  • Recepció de trucades i atenció telefònica de 8h a 20:00h
  • Recepció de correu i paqueteria de 9h a 12h
  • Climatització
  • Neteja dels espais comuns
  • Equipament d’extinció d’incendis
  • Seguretat: sistemes de detecció d’intrusos
  • Accés Intel.ligent: 24h/365dies
  • Extensió telefònica i telèfon (amb 300min/mes de trucades a números nacionals)
  • Wi-Fi (per a zones comuns)
  •  (8h/setmana)
  • Aules de formació amb material audiovisual (20h/any)
  • Mobiliari (segons disponibilitat)
  • Assessorament gratuït empresarial

Serveis opcionals:

  • Servei de Internet per cable amb Fibra de Colt, ús il·limitat: 4Mb = 12€/mes ó 10Mb = 20€/mes ó 30Mb = 30€/mes (opció de contractar obertura de ports per 5€/mes)
  • Autoservei de copisteria (Fotocòpies, impressions, escàner, enquadernacions…)
  • Servei de neteja del despatx: 14,43€/h
  • Servei de Pàrquing des de 41,72€/mes: sol.licitud i més informació aquí (posant aparcament “Siemens”)
  • Gestoria bonificada amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils (segons disponibilitat)

 Espais comuns:

  • Office (amb nevera, microones, torradora, cafetera, taules i cadires)
  • Zona de meeting
  • Banys

Tarifa bonificada (per a empresaris de Cornellà):

  • Primer any des de l’alta censal de l’empresa: des de 49€/mes+IVA
  • Segon any des de l’alta censal de l’empresa: des de 114€/mes+IVA
  • A partir del 2n any: des de 163€/mes

Tarifa sense bonificar (per a empresaris de fora de Cornellà):

  • Primer any des de l’alta censal de l’empresa: des de 97€/mes+IVA
  • A partir de 2n any des de l’alta censal de l’empresa: des de 163€/mes+IVA

 Avantatges d’estar allotja’t al Viver d’Empreses:

  • Bona ubicació i accessibilitat: el Viver d’Empreses es troba a ple Centre de Cornellà. Al costat de la parada de Trambaix d’Ignasi Iglésies i a 10 minuts de la parada de Cornellà Centre de RENFE, metro línea 5 (blava) i Trambaix.
  • Accés habilitat per a persones amb mobilitat reduïda
  • Reducció de despeses d’instal·lació (infraestructures, altes de subministraments, llicència ambiental, etc.).
  • Reducció de despeses corrents (serveis de recepció, de copisteria, accés a sales de reunions i aules, manteniment bàsic, climatització, neteja, banys i espais comuns, equipament de prevenció d’incendis, etc.).
  • Accés a la gestoria bonificada (amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils).
  • Suport  a la consolidació i creixement empresarial.
  • Interrelació empresarial i formació permanent.

Es poden veure tots els requisits i condicions en les BASES fent clic aquí.

Si esteu interessats, podeu omplir el formulari que es troba a continuació, o bé posar-vos en contacte a través de correu electrònic i/o trucada.

CONTACTA’NS SENSE COMPROMÍS

** De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal, l’informem que les seves dades passaran a formar part dels fitxers titularitat del CENTRE D’EMPRESES PROCORNELLÀ (EMPRESA MUNICIPAL DE PROMOCIÓ SOCIAL, URBANA I ECONÒMICA DE CORNELLA S.A.) amb la finalitat de prestar-li el servei i l’assessorament sol·licitat pel qual les seves dades podran ser comunicades a la Generalitat de Catalunya i Departament de Treball, així com a l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat com Administració municipal del servei. Per a l’exercici dels drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició podrà dirigir-se per escrit a C/ Albert Einstein 47-49, 08940 Cornellà de Llobregat, amb la referència “Protecció de dades”.

dsc_0292[:CA]Al Centre d'Empreses tenim dues sales de reunions, una petita per a 5 persones i una gran per a 10.[:es]En el Centro de Empresas tenemos dos salas de reuniones, una pequeña para 5 personas y una grande para 10.