És una domiciliació sense espai en la que els usuaris disposen dels següents serveis:

  • de correu de 8h a 20:00h
  • Sales de reunions: 2h/mes
  • Accés a serveis i tarifes de copisteria
  • Assessorament empresarial gratuït 

Espais comuns:

  • Office interior (amb persona diària, nevera, microones, torradora, cafeteria, taules i cadires  i zona d’intercanvi de llibres)
  • Office exterior (amb taules, cadires i para-sols)
  • Coffee

Preu: 30,60EUR/mes

Si el client està interessat en contractar aquest servei primer haurà de realitzar una entrevista amb la direcció del Centre.

Podeu omplir el formulari que es troba a continuació per a demanar una visita al Centre, o bé posar-vos en contacte a través de correu electrònic o trucada.

CONTACTA’NS SENSE COMPROMÍS

** De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal, l’informem que les seves dades passaran a formar part dels fitxers titularitat del CENTRE D’EMPRESES PROCORNELLÀ (EMPRESA MUNICIPAL DE PROMOCIÓ SOCIAL, URBANA I ECONÒMICA DE CORNELLA S.A.) amb la finalitat de prestar-li el servei i l’assessorament sol·licitat pel qual les seves dades podran ser comunicades a la Generalitat de Catalunya i Departament de Treball, així com a l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat com Administració municipal del servei. Per a l’exercici dels drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició podrà dirigir-se per escrit a C/ Albert Einstein 47-49, 08940 Cornellà de Llobregat, amb la referència “Protecció de dades”.

[:CA]Recepció:[:es]Recepción

[:CA]Horari d'atenció: 8h a 20:00h de dilluns a divendres.[:es]Horario de atención: 8h a 20:00h de lunes a viernes.

Recepció del Centre