Com fer l’estudi de mercat de la teva empresa?

Objectius de la sessió:

1. Aprendre una metodologia que permet recollir totes les dades necessàries per facilitar la presa de decisions. Conèixer quina és la informació crítica, quines fonts d’informació estan disponibles i fer possible una anàlisi àgil, ràpida i molt útil, per tal de quantificar el mercat, definir els nostres clients i així poder prendre les mesures més adequades per a determinar la viabilitat de la idea de negoci.

Dirigit a: Emprenedors/es que tinguin un projecte o una idea empresarial o petites empreses que comencin la seva activitat.

Programa:

– Introducció * Qui son els meus clients?

– Què vol dir viabilitat? * Viabilitat legal, tècnica, econòmica, comercial, financera, social.

– Què vol dir mida del mercat? * Com la calculo? * Els 8 mètodes per a calcular la mida del mercat.

– Les fonts d’informació * Adreces útils d’Internet. * L’enquesta- exemples. * GOOGLE com a font d’informació.

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Eulàlia Balañà, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials: branca empresa. Universitat Autònoma de Barcelona, amb 20 anys d’experiència en el sector de la creació i consolidació d’empreses. Ha revisat més de 10.000 plans d’empresa i ha realitzat més de 1.000 cursos i ponències sobre el tema.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta càpsula forma part d’una programació anual en gestió empresarial del Centre d’Empreses. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la programació:

Propers mòduls de creació i gestió d’empreses a Cornellà:

No hi ha Esdeveniments

Subvencionat per:

log_hor

Amb el cofinançament de:

PAK LOGOS 2016

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.