Resum

Quan: 19/06/2017 - 21/06/2017
Horari: 16:00 - 20:00

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Anna Serrano Coll i Oriol Cesena Mèlich. Consultors de l’empresa Focalizza, assistència comercial i màrqueting, S.L.

Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ

Loading Map....

Objectius de la sessió:

Obtenir tot un seguit d’eines de màrqueting que permetin millorar la competitivitat de l’empresa, així com la seva relació amb els consumidors actuals.

Dirigit a: Petites i mitjanes empreses.

Programa:

Sessió 19-06-2017: Reptes del màrqueting i la comunicación d’un negoci.

  • Objectius:
    -Conèixer com està evolucionant la manera de relacionar-se dels consumidors amb els productes.
    -Entendre com estan evolucionant els mercats i com les empreses es poden adaptar a aquesta nova realitat.
    -Conèixer com actua el nou consumidor, i saber quins són els principals eixos que cal tenir en compte per establir una millora en la pojecció comercial.
  • Continguts:
    -Quines són les lleis comercials actuals que regeixen les relacions amb el consumidors?
    -Quines tendències en màrqueting ens cal conèixer per millorar la proposta de valor comercial?
    -Quines eines es poden utilitzar per millorar l’enfocament comercial i de màrqueting d’un negoci?
    -Quines són les principals estratègies comercials que un negoci ha de tenir en compte per projectar la seva marca?

Sessió 21-06-2017: Eines de comunicació i difusió del negoci.

  • Objectius:
    -Ser capaç de diagnosticar la situació comercial del nostre negoci així com del sector en el que treballem.
    -Aprendre a dissenyar l’estratègia de màrqueting i comercialització més adequada per al negoci.
    -Conèixer les diferents eines de màrqueting que ens han de permetre potenciar la relació amb el mercat.
  • Continguts:
    -Com fer un anàlisi interna i externa de la meva empresa que ens permeti determinar quins són els nostres trets distintius i els factors clau d’èxit.
    -Quines eines de comunicació són les més adequades per a la projecció del nostre negoci?
    -Quines eines de promoció i difusió utilitza per projectar la nostra marca i fidelitzar la clientela?
    -Quan i com podem implementar una estrategia de comunicació digital en el nostre negoci?

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Subvencionat per: