Resum

Horari: 10h. a 14h.
Quan: 2 i 9 d’octubre

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Helena Casas.

Formació acadèmica: Llicenciada en Psicología per la Universitat Autònoma de Barcelona. Postgrau en Psicología Clínica i de la Salut, a ISEP. Máster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic, Barcelona International Management Business School (BIMBS). Experiència docent: Consultora, Speaker i Docent en Màrqueting Digital i Marca Personal. Especialista en Benchmarking Digital, en gestió de projectes per implementar la presència de les empreses a Internet, i en dinamitzar comunitats d’usuaris a travès de les xarxes Socials. Professora de WordPress per a creació de Webs i Blocs Corporatius. Professora Associada de la Universitat de Vic, a l’assignatura Comunicació i Posicionament Digital del Grau en Multimèdia. Docent i Tutora de Projectes a l’Escola de Postgrau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Professora a diferents programes de l’ESDI, UdG, ESCI, Cambra de Comerç de Sabadell i Terrassa, Barcelona Activa, UCA d’ASEPEYO, etc. Ponent en seminaris per a diversos Consells Comarcals, Ajuntaments, Generalitat de Catalunya, entre d’altres entitats publiques i privades.

Lloc: Esplugues – Edifici Puig Coca

Loading Map....

Facebook i Twitter per emprenedors – Part I-II

Objectius de la sessió:

Capacitar als emprenedors per utilizar correctament Facebook i Twitter com a eines digitals que formen part de la gestió del seu projecte empresarial.

Dirigit a:  emprenedors/es, professionals i autònoms/es.

Continguts:

Sessió 1: Facebook

  • Introducció. Tipus de comunicació.
  • El públic objectiu.
  • Diferències entre perfil i pàgina d’empresa.
  • L’algoritme de Facebook.
  • Configuració de la pàgina: segmentació, atribució, rols, etc.
  • Informació de la pàgina.
  • Funcionalitats. Com treure’n el màxim partit.
  • Gestió de les publicacions.
  • Tipus de continguts que hi podem compartir. Formats.
  • Connectar amb altres xarxes socials.
  • Estadístiques.
  • La promoció i la publicitat al Facebook.
  • Anàlisi de referents i competidors. Benchmark.

Sessió 2: Twitter

  • Introducció.
  • Compte: configuració, dades, privacitat…
  • Extracte: resum del nostre perfil i informació.
  • Fotografies: perfil, portada, fons.
  • Comunicació: tipus de publicacions, RT, mencions.
  • Els Hashtags.
  • La piulada perfecta.
  • Seguidors i seguint.
  • Assignació dels comptes que seguim, a llistes: segmentació.
  • Connectar amb altres xarxes socials. Automatització.
  • Programar contingut.
  • Mesurar i monitorar.
  • Anàlisi de referents i competidors. Benchmark.
  • Definir una estratègia.
És un requisit imprescindible per realitzar aquesta formació,  tenir creada una compte de Facebook personal i saber com entrar en el teu perfil de Facebook, porta les teus claus (usuari i contrasenya) que utilitzaràs durant la formació.           
La formació té un alt contingut pràctic i serà realitzada a la sala d’ordinadors del centre Puig Coca.”

Amb el cofinançament de:

Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.

Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:

No hi ha Esdeveniments

Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.