Com captar els primers clients

,

[:CA]Objectius: – Dotar d’eines i coneixements per saber marcar l’estratègia i l’operativa comercial als emprenedors, necessària per captar els primers clients.

– Dotar de coneixements que els permeti generar un argumentari de vendes potent a emprenedors que comencen i saber fer una adequada acció comercial.

Dirigit a: Emprenedors

Programa:

– Situació actual dels emprenedors a nivel comercial.

– Com preparar un argumentari de vendes potent.

– Com trobar bases de dades del nostre client objectiu.

– Esdeveniments de networking per captar potencials clients.

– Com fer la trucada per concertar la visita comercial.

– Com preparar-se bé una entrevista de vendes.

– Durant l’entrevista: les fases de la venda i com fer-les bé.

– I si el client ens pregunta quants clients tenen contractat el teu producte o servei? què diem?

– Com donar seguretat al potencial client.

– Motivacions de compra dels clients.

– Tècniques de tancament de vendes.

– Seguiment de l’acció comercial. Com fer-lo.

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni  i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).

 

 

Subvencionat per:
log_hor

[:es]Objectius: – Dotar d’eines i coneixements per saber marcar l’estratègia i l’operativa comercial als emprenedors, necessària per captar els primers clients.

– Dotar de coneixements que els permeti generar un argumentari de vendes potent a emprenedors que comencen i saber fer una adequada acció comercial.

Dirigit a: Emprenedors

Programa:

– Situació actual dels emprenedors a nivel comercial.

– Com preparar un argumentari de vendes potent.

– Com trobar bases de dades del nostre client objectiu.

– Esdeveniments de networking per captar potencials clients.

– Com fer la trucada per concertar la visita comercial.

– Com preparar-se bé una entrevista de vendes.

– Durant l’entrevista: les fases de la venda i com fer-les bé.

– I si el client ens pregunta quants clients tenen contractat el teu producte o servei? què diem?

– Com donar seguretat al potencial client.

– Motivacions de compra dels clients.

– Tècniques de tancament de vendes.

– Seguiment de l’acció comercial. Com fer-lo.

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni  i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).

 

 

Subvencionat per:
log_hor

[:]