Resum

Quan: 6 d’abril
Horari: 16:00 - 18:00

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Sònia Palaumés de 25 anys d’experiència en màrqueting i vendes, especialitzada en empreses tecnològiques. Diplomada  per la Universitat Politècnica de Catalunya amb un màster en Direcció de màrqueting per EADA.

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans.

 

Màrqueting operatiu: Eines per assolir els nostres objectius empresarials

Objectiu de la sessió: 

Conèixer els aspectes claus per incrementar l’eficiència de la comercialització dels nostres productes o serveis. Traslladarem els objectius fixats en la nostra estrategia de marketing a un pla d’acció a curt termini i aprendrem tot allò relacionat amb el nostre producte, el preu, el canal de distribució i la promoció.

Dirigit a:  Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.

Programa:

  • Diferències entre les 4P’s i les 4C’s.
  • Característiques del nostre producte o servei.
  • Fonts principals d’ingressos.
  • Que hem de tenir en compte a l’hora de fixar el preu.
  • Canals de distribució i/o prescriptors dels nostres productes.
  • Definició del nostre “customer journey”.
  • Activitats indispensables per la promoció.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.