Despatxos Viver - PROCORNELLA

4 persones o més ?

3 persones ?

2 persones ?

Necessites un despatx per a

Al Viver d’Empreses disposem de 15 espais de coworking.

4 persones o més ?

3 persones ?

2 persones ?

Necessites un despatx per a

Al Viver d’Empreses disposem d'oficines de diferents mides de 8 m² a 16 m²

4 persones ?

3 persones ?

2 persones ?

Necessites un despatx per a

Serveis inclosos

  • Domicili fiscal de l’empresa al Centre (per a societats)
  • Assessorament gratuït empresarial
  • Accés preferent a jornades organitzades pel Centre
  • Foment de la cooperació empresarial
  • Accés a la gestoria bonificada del Centre (segons disponibilitat i pressupost)
  • Accés a zones comuns: office, terrassa i sala de descans
  • Recepció de correu (ordinari i certificat), petita paqueteria de 9h a 12h
  • Recepció de trucades i avís per e-mail de les trucades rebudes de 8h a 20:00h
  • Fotocopiadora, impressora, escàner i enquadernadora comuns
  • Sales de reunions gratuïtes (8h/setmana)
  • 50% de descompte en Aules de formació amb material audiovisual
  • Climatització
  • Neteja dels espais comuns
  • Equipament d’extinció d’incendis
  • Control d’accés: càmeres i alarma de detecció d’intrusos
  • Accés intel.ligent: 24h/365dies
  • Extensió telefònica i número de telèfon privat amb missatge personalitzat
  • Aparell telefònic
  • Wi-Fi (a les zones comuns)

Serveis opcionals

  • Servei de Internet per cable amb WIFI privat: 100Mb = 15€/mes ó 200Mb = 25,05€/mes ó 250Mb = 37,60€/mes
  • Autoservei de copisteria (Fotocòpies, impressions, escàner i enquadernacions)
  • Servei de neteja del despatx: 18,05€/h
  • Gestoria bonificada amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils (segons disponibilitat)

Espais comuns

  • Office interior (amb nevera, microones, cafetera, taules i cadires)
  • Zona meeting (amb butaques per descansar)
  • Banys

Avantatges d‘estar allotja’t

  • Bona ubicació i accessibilitat: el Viver d’Empreses es troba a ple Centre de Cornellà. Al costat de la parada de Trambaix d’Ignasi Iglésies i a 10 minuts de la parada de Cornellà Centre de RENFE, metro línea 5 (blava) i Trambaix.
  • Accés habilitat per a persones amb mobilitat reduïda
  • Reducció de despeses d’instal·lació (infraestructures, altes de subministraments, llicència ambiental, etc.).
  • Reducció de despeses corrents (serveis de recepció, de copisteria, accés a sales de reunions i aules, manteniment bàsic, climatització, neteja, banys i espais comuns, equipament de prevenció d’incendis, etc.).
  • Accés a la gestoria bonificada (amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils).
  • Suport  a la consolidació i creixement empresarial.
  • Interrelació empresarial i formació permanent.

Requisits per accedir

  • Cursa una sol·licitud d’accés a l’espai que t’interessa (que t’entregarem quan vinguis a visitar-nos).
  • Presenta un pla de viabilitat (que pots realitzar amb el suport dels tècnics del Centre d’Empreses gratuïtament)
  • Realitza les entrevistes necessàries per a resoldre dubtes als tècnics sobre el projecte que s’avaluarà segons els criteris de selecció que es troben al punt 4t de les condicions d’accès

Documentació a aportar: un cop aprovat l’accés

  • Documentació legal de l’empresa (veure més informació a les condicions d’accés).
  • Resguard de l’assegurança de Responsabilitat Civil locativa en despatxos i naus
  • Resguard de l’ingrés de la fiança (dos mesos de lloguer).
  • Certificat d’empadronament (històric) en el cas de tenir dret a la bonificació d’empadronats a Cornellà.

Preu des de:

166

al mes

Si esteu interessats, podeu demanar cita per veure les instal.lacions:

Si voleu més informació, podeu trucar al telèfon 93.474.80.42 (de 8h a 20h de dilluns a divendres) o bé, posar-vos en contacte a través de correu electrònic, o bé omplir el següent formulari:

Despatxos en les millors condicions per a la vostra empresa. Informeu-vos ara sense compromís.

Al Viver d’Empreses tenim un total de 14 oficines d’entre 8m² i 16m² per a empreses de nova creació fins a 6 anys des de l’alta censal i per a empreses de més de 6 anys des de l’alta censal (en un màxim del 30% dels espais). Els serveis comunitaris inclouen:

  • Domicili fiscal de l’empresa al Centre (per a societats)
  • Assessorament gratuït empresarial
  • Accés preferent a jornades organitzades pel Centre
  • Foment de la cooperació empresarial
  • Accés a la gestoria bonificada del Centre (segons disponibilitat i pressupost)
  • Accés a zones comuns: office, terrassa i sala de descans
  • Recepció de correu (ordinari i certificat), petita paqueteria de 9h a 12h
  • Recepció de trucades i avís per e-mail de les trucades rebudes de 8h a 20:00h
  • Fotocopiadora, impressora, escàner i enquadernadora comuns
  • Sales de reunions gratuïtes (8h/setmana)
  • 50% de descompte en Aules de formació amb material audiovisual
  • Climatització
  • Neteja dels espais comuns
  • Equipament d’extinció d’incendis
  • Control d’accés: càmeres i alarma de detecció d’intrusos
  • Accés intel.ligent: 24h/365dies
  • Extensió telefònica i número de telèfon privat amb missatge personalitzat
  • Aparell telefònic
  • Wi-Fi (a les zones comuns)

Serveis opcionals:

  • Servei de Internet per cable amb WIFI privat: 100Mb = 14,50€/mes ó 200Mb = 24,20€/mes ó 250Mb = 36,35€/mes
  • Autoservei de copisteria (Fotocòpies, impressions, escàner, enquadernacions…)
  • Servei de neteja del despatx: 17,45€/h
  • Gestoria bonificada amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils (segons disponibilitat)

 Espais comuns:

  • Office (amb nevera, microones, torradora, cafetera, taules i cadires)
  • Zona meeting
  • Banys

 Avantatges d’estar allotja’t al Viver d’Empreses:

  • Bona ubicació i accessibilitat: el Viver d’Empreses es troba a ple Centre de Cornellà. Al costat de la parada de Trambaix d’Ignasi Iglésies i a 10 minuts de la parada de Cornellà Centre de RENFE, metro línea 5 (blava) i Trambaix.
  • Accés habilitat per a persones amb mobilitat reduïda
  • Reducció de despeses d’instal·lació (infraestructures, altes de subministraments, llicència ambiental, etc.).
  • Reducció de despeses corrents (serveis de recepció, de copisteria, accés a sales de reunions i aules, manteniment bàsic, climatització, neteja, banys i espais comuns, equipament de prevenció d’incendis, etc.).
  • Accés a la gestoria bonificada (amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils).
  • Suport  a la consolidació i creixement empresarial.
  • Interrelació empresarial i formació permanent.

Espais disponibles:

Galeria d’imatges:

  • Podeu veure imatges de les nostres instal.lacions fent clic aquí.

Requisits i condicions:

  • Podeu veure les nostres condicions d’accés fent clic aquí.

Si esteu interessats, podeu omplir el formulari que es troba a continuació, o bé posar-vos en contacte a través de correu electrònic i/o trucada al 93.474.80.42.

 

Call Now Button