Resum
Quan: 10 i 12 de maig de 2022Horari: 15h – 19h
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Emili Rodríguez Miras i Meritxell Farrés Garcia
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
COM DISSENYAR UNA CAMPANYA D’EMAIL MÀRQUETING DES DE ZERO A TRAVÉS DE MAILCHIMP
Objectius de la sessió:
– Conèixer la importància d’utilitzar l’email màrqueting als negocis com a canal comunicatiu amb els clients.
– Aprendre a gestionar una base de dades de subscriptors.
– Conèixer el funcionament de subscripció i els diferents tipus de plantilles d’emails.
– Aprendre a fer un enviament d’una campanya d’email màrqueting exitosa.
– Saber interpretar els resultats obtinguts de cada campanya.
Dirigit a: Persones emprenedores de tots els sectors que vulguin conèixer com es realitza una campanya d’email màrqueting per informar de les novetats dels seus productes o serveis, consells, informació de valor o simplement mantenir un contacte freqüent amb els seus subscriptors.
Programa:
Sessió 1: 10/05/2022
1- Què és l’email màrqueting?
2- Consells i trucs per tenir èxit una campanya d’email màrqueting.
3- Gestiona la configuració del teu compte de Mailchimp.
4- Com gestionar la base de dades dels nostres subscriptors.
5- Configuració de la nostra audiència.
6- Com afegir subscriptors a la nostra audiència: manualment, importació o
a través de formulari de registre.
Sessió 2: 12/05/2022
1- Coneix els diferents tipus de plantilles que ens ofereix Mailchimp per al
disseny d’una newsletter.
2- Creació de campanyes d’email màrqueting regulars i automatitzades.
3- Seguiment de les campanyes d’email màrqueting. Estadístiques.