¿Cómo podemos incrementar la percepción de valor de nuestros productos o servicios?

, ,

“Designed by Freepik”   La Venta de Valor es una estrategia comercial que se enfoca en el CLIENTE y en el VALOR que percibe al comprar nuestros productos o servicios frente a las posibles alternativas que ofrece nuestra competencia.  ……

Compartir

Exportmetropolis: augmenta la teva possibilitat de negoci

, ,

Exportmetropolis és una iniciativa de l’Agència de Desenvolupament Econòmic de l’AMB, promoguda amb col·laboració dels municipis metropolitans, per impulsar la internacionalització del teixit empresarial i contribuir a millorar-ne la competitivitat. L’objectiu és assessorar les empreses metropolitanes que vulguin iniciar un……

Compartir

La Thermomix per a mascotes: el teu gos vol menjar calent

, , ,

Una de les 10 startups que ha entrat en la Fase 3 del programa Cornellà Open Future, Kibus Petcare, apareix al diari ARA en una petita entrevista explicant el producte que han inventat:   Podeu veure la notícia en aquest……

Compartir

10 startups passen a la 3a Fase de la nova convocatòria del Cornellà Open Future

, , ,

Deu startups passen a la Fase – 3 de la nova convocatòria del Cornellà Open Future, a la recerca del millor projecte empresarial de base digital de l’Àrea Metropolitana de Barcelona L’AMB aporta 20.000 euros pels tres millors projectes de……

Compartir

Nova Convocatòria Cornellà Open Future

,

A la recerca del millor projecte empresarial de base digital de l’Àrea Metropolitana de Barcelona Continua llegint

Compartir

“Greening for Change”: Coneix les millors pràctiques en sostenibilitat urbana

,

Inscriu-te avui mateix a la conferència els 7 i 8 de Febrer. Continua llegint

Compartir

Siete proyectos continúan en la III edición del Cornellà Open Future_

, ,

La segunda fase del programa ya está en marcha tutelando las startups hacia su aceleración y maduración, fomentando así el talento emprendedor de base digital del territorio Continua llegint

Compartir