Política de lloguer de les aules de formació i sales de reunió del Centre i Viver d’Empreses:

.

Política d’ús de l’espai:

a) Els espais del Centre d’Empreses estan destinats exclusivament  a usos amb finalitat empresarial (formacions, reunions, presentacions, processos de selecció etc.).

b) L’usuari es compromet a deixar l’espai tal i com l’ha trobat i a ajustar-se estrictament a l’horari de sortida.

c) El no compliment del punt anterior (b),  suposarà el pagament de com a mínim una hora addicional de lloguer de l’espai.

 

Política de cancel.lació o modificació:

– Per a clients allotjats al Centre o Viver d’Empreses:

a) Pots cancel·lar gratuïtament la reserva de les aules de formació fins a 7 dies abans de la data d’inici.

b) Pots modificar gratuïtament la reserva de les aules de formació fins a 3 dies abans de la data d’inici.

c) Pots cancel·lar o modificar la teva reserva a través de la web de reserves (https://crm.centredempresesprocornella.cat:223/) o per escrit a espaiscentre@procornella.cat indicant el codi de la reserva.

 

– Per a clients NO allotjats al Centre o Viver d’Empreses:

a) Pots cancel·lar gratuïtament la teva reserva fins a 15 dies abans de la data d’inici

b) Pots modificar gratuïtament la teva reserva fins a 7 dies abans de la data d’inici.

c) Pots cancel·lar o modificar la teva reserva a través de la web de reserves (https://crm.centredempresesprocornella.cat:223/) o per escrit a espaiscentre@procornella.cat indicant el codi de la reserva.