Resum

Quan: 16/10/2018 i 23/10/2018
Horari: 15:30 - 18:30

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Sònia Palaumés de 25 anys d’experiència en màrqueting i vendes, especialitzada en empreses tecnològiques. Tècnica del Centre d’Empreses.  Diplomada  per la Universitat Politècnica de Catalunya amb un màster en Direcció de màrqueting per EADA.

Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ

Com fer un pla de màrqueting – Part I i II

Presentació:

El pla de màrqueting i comercial és la eina bàsica per a qualsevol empresa que vulgui ser promocionar i comercialitzar de forma efectiva el seu producte o servei.

En un bon pla de màrqueting s’han de recollir les dades més importants del sector, de la competència, dels potencials clients i de la teva empresa, els objectius a assolir, les estratègies de vendes i promoció a implementar i la seva planificació.


Objectiu de la sessió:

Aprendre a confeccionar un pla de màrqueting


Dirigit a: 
 Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.


Programa dia 16/10/2018 (part I):

  1. Definició prèvia del negoci
  2. Anàlisi extern – Context, Consumidor i Competència
  3. Anàlisi intern empresa
  4. Diagnòstic (DAFO)
  5. Establiment d’objectius

Programa dia 23/10/2018 (part II):

  1. Estratègia – Marca i Posicionament
  2. Pla d’acció – Producte, Preu, Distribució, Promoció
  3. Pla d’acció i Monitorització

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.