Resum

Quan:  6, 11 i 13 de maig
Horari: 16:00 - 19:00

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Josep Alberti i Pradera,

Conseller consultor en estratègia de màrqueting online per a pimes, posicionament i gestió web, e-commerce i programació en diferents frameworks i CMS’s. Especialista en la comunicació B2B i centrat en aconseguir leads de qualitat.

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.

 

VULL VENDRE PER INTERNET, PERÒ, PER ON COMENÇO?         

PAUTES PER COMENÇAR EN EL MÓN DE L’E-COMMERCE 

Objectiu: La venda on-line és una nova oportunitat (i amenaça) per al comerciant. L’objectiu principal serà aprendre els conceptes bàsics de què cal fer per poder tenir una botiga on-line, especialment des del seu punt de vista estratègic i de màrqueting, ajudant a l’empresa a saber escollir eines i proveïdors, alhora que pugui conèixer les principals tècniques de com fer-ho per donar visibilitat a la seva botiga on-line i crear un nou canal de venda.

Dirigit a: Comerciants tradicionals i empreses que s’estiguin plantejant obrir nous canals de venda a través de la xarxa.

Continguts:

• Objectius:

– Conèixer el funcionament de l’ecommerce, aconseguint saber què és el que em convé per fer la meva botiga on-line.

– Saber com donar-me a conèixer a través de la xarxa i com solucionar el procés de venda on-line.

• Continguts:

– Estratègia inicial: un canal en sí o un complement de la meva botiga física?
* Conceptes bàsics. Introducció al màrqueting digital.
* Qui és el meu client? B2B, B2C, etc.
* En tinc prou amb una botiga on-line? Quina mena de botiga?
* Com saber escollir el meu proveïdor d’Internet?
– Què fa l’usuari quan vol comprar per Internet?
– Especialització, paraules clau de cerca, funcionament dels cercadors SEO i complement amb anuncis on-line: SEM
* Com escollir paraules clau?
* On cal posar les paraules clau?
– De quines eines disposo per fer la meva botiga on-line?
* Prestashop: possiblement l’eina més fàcil i assequible. Mòduls
* Altres eines: OS Commerce, Magento, Shopify, PuntCentric, etc.
* La importància de l’adaptació a les tablets i telèfons mòbils: plantilles.                       – El pla de màrqueting on-line: què fer per aconseguir visites, i per tant nous usuaris?
* Email màrqueting per als nostres usuaris registrats.
* Màrqueting de continguts.
* Campanyes de publicitat: SEM, Facebook, Display màrqueting.
* Què fer a les xarxes socials per a la meva botiga?
* Concursos, apps, i altres ginys.
* Interacció amb els usuaris i reputació on-line.
– La usabilitat: un cop ja tinc un visitant, què fer perquè acabi comprant. Conversió.
– La Logística: el maldecap després de la venda.
* Empreses de paqueteria. Tracking. Temps d’entrega.
* Servir a botigues off-line, punt de recollida.
– Les eines d’analítica.
* La base per a incrementar les vendes futures.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.