El nom és el primer que s’esmenta quan es parla de l’empresa. Si s’entén bé, facilita que els clients trobin la web, i incrementa l’eficiència de les accions de màrqueting perquè es recorda amb facilitat.

Ha de ser:

  • Descriptiu: amb significat en el teu mercat, que permeti identificar de què tracta el teu negoci i quin benefici directe li dona als teus clients. A més és més fàcil de recordar
  • Específic: ajudarà a diferenciar-te.
  • Perdurable: pensant en el llarg termini, que serà per sempre i per sobre de modes o tendències o canvis.
  • Que no limiti (al·lusió geogràfica, segment…) per a futures expansions
  • Fàcil de llegir i pronunciar, ha de sonar bé i ser  fàcil de lletrejar, sense saltar lletres o paraules, millor si no fas servir inicials. Pots provar amb compostos que comencin amb la mateixa lletra però no repetició de sons
  • Entre 3 i 7 lletres i màxim 3 síl.labes
  • Diferent, únic i a poder ser conjugable (convertible en verb)

[:CA]Publicat a:[:es]Publicado en: Màrqueting i vendes