Resum:


Quan: 20/09/2018 - 20/11/2018

Horari:

Dimarts i dijous de 18:00 - 21:00

Durada del curs: 50h

Cost: El curs esta subvencionat al 100%. És obligatori assistir a un 80% de les sessions.

Formador: Glòria López Llevotmés de 10 anys d’experiència com a formadora i àmplia experiència assessorant pimes en temes de marca, desenvolupament d’estratègia digital i gestió de xarxes socials.

Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ

Loading Map....


Objectius generals:

– Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball

Objectius específics:

– Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on

line existents.

– Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes

utilitzant-les de forma coordinada.

– Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.

– Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.

– Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

– Fomentar l’autoaprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se

actualitzat.

– Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual,

tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.

Continguts:

  1. Social Media i Community Management

1.1. Xarxes socials i comunitats.

1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.

1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.

1.4. Com dinamitzar comunitats on line.

1.5. Com treballar continguts en social media.

  1. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
  2. Facebook

3.1. Facebook. Característiques principals.

3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?

3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?

3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

  1. Twitter

4.1. Twitter. Característiques principals

4.2. Llenguatge específic de Twitter.

4.3. Com augmentar el número de followers.

  1. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

5.1. Pinterest, la plataforma visual.

5.2. Google+: Característiques principals.

5.3. LinkedIn. Característiques principals.

5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.

5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).

5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).

5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

  1. Eines del Community Manager

6.1. HootSuite i TweetDeck.

6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.

6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

  1. Mètriques i estratègies de Social Media

7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.

7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

Dirigit a: Treballadors en actiu per compte propi (RETA) o compte aliè (Règim General).

Sessions:

Dijous 20/09 de 18h a 21h
Dimarts 25/09 de 18h a 21h
Dijous 27/09 de 18h a 21h
Dimarts 02/10 de 18h a 21h
Dijous 04/10 de 18h a 21h
Dimarts 09/10 de 18h a 21h
Dijous 11/10 de 18h a 21h
Dimarts 16/10 de 18h a 21h
Dijous 18/10 de 18h a 21h
Dimarts 23/10 de 18h a 21h
Dijous 25/10 de 18h a 21h
Dimarts 30/10 de 18h a 21h
Dimarts 06/11 de 18h a 21h
Dijous 08/11 de 18h a 21h
Dimarts 13/11 de 18h a 21h
Dijous 15/11 de 18h a 21h
Dimarts 20/11 de 18h a 21h

Requisits:

1. Venir a les sessions amb portàtil o tablet.

2. Aportar la següent documentació:

  • Sol.licitud de participació que s’enviarà als inscrits
  • Còpia del DNI
  • Nòmina actual o comprobant de rebut de l’autònom

Observacions: Curs subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Formació prioritària per a treballadors en actiu. Es trucarà als inscrits per requerir la documentació necessària i es confirmarà la plaça a aquells que compleixin els requisits.

Més informació: Centre d’Empreses PROCORNELLÀ- 934748042 – inscripcions@procornella.cat