Resum:


Quan: 03/05/2018

Horari:

Dimarts i dijous de 18:00 - 21:00

Durada del curs: 50h

Cost: El curs esta subvencionat al 100%. És obligatori assistir a un 80% de les sessions.

Formador:

Lino Pedro Hernández Rué. Emprendedor, comunicador, editor, periodista y docente.

Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ

Loading Map....

Designed by Freepik

Objectius generals:

– Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.

– Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.

– Rendibilitzar les possibilitats del web .

– Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució .

– Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting digital amb idees pràctiques.

Objectius específics:

– Entendre els àmbits digitals en general

– Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, quines i perquè).

– Aprendre a convertir leads en clients

– Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals

– Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).

– Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d’atracció (Inbound màrqueting)

– Entendre les mètriques digitals.

1.Introducció al màrqueting digital
1.1. Conceptes generals
1.2. Internet de les persones i Internet de les coses: evolució de l’àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?
1.3. Concepte d’intermediació digital.
2. Màrqueting i comerç electrònic
2.1.Canals propis, canals comprats i canals guanyats.
2.2.Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento… La importància dels continguts.
3. Estratègia de màrqueting i mitjans socials
3.1. Monitorització i estratègia de màrqueting digital: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la
competència.
3.2. La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i
fidelitzem
3.3. INBOUND VS OUTBOUND MARKETING
4. Estratègies de màrqueting digital
4.1. Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.
4.2. E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.
4.3. Màrqueting d’afiliació: Eixos bàsics d’un programa d’afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d’afiliats.
4.4. Mobile Marketing: accions pull i push
4.5. Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d’ús a les xarxes socials. Fases d’un
pla de social media.
5. Anàlisi DAFO
6. Màrqueting viral
7. Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
7.1 Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…

Dirigit a: Treballadors en actiu per compte propi (RETA) o compte aliè (Règim General).

Durada: del 03/05/2018 al 28/06/2018 (50h repartides entre dimarts i dijous)

Sessions:

Dijous 03/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 08/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 10/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 15/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 17/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 22/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 24/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 29/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 31/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 05/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 07/06/2018 de 18h a 21h
Dimarts 12/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 14/06/2018 de 18h a 21h
Dimarts 19/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 21/06/2018 de 18h a 21h
Dimarts 26/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 28/06/2018 de 18h a 20h

TOTAL: 50h

Cost: El curs esta subvencionat al 100%. És obligatori assistir a un 80% de les sessions.

Programa:

1. Introducció al màrqueting digital

1.1. Conceptes generals

1.2. Internet de les persones i Internet de les coses: evolució de l’àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?

1.3. Concepte d’intermediació digital.

  1. Màrqueting i comerç electrònic

2.1.Canals propis, canals comprats i canals guanyats.

2.2.Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento… La importància dels continguts.

  1. Estratègia de màrqueting i mitjans socials

3.1. Monitorització i estratègia de màrqueting digital: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la

competència.

3.2. La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i

fidelitzem

3.3. INBOUND VS OUTBOUND MARKETING

  1. Estratègies de màrqueting digital

4.1. Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.

4.2. E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.

4.3. Màrqueting d’afiliació: Eixos bàsics d’un programa d’afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d’afiliats.

4.4. Mobile Marketing: accions pull i push

4.5. Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d’ús a les xarxes socials. Fases d’un

pla de social media.

  1. Anàlisi DAFO
  2. Màrqueting viral
  3. Posicionament en cercadors amb contingut 2.0

7.1 Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…

Requisits: Aportar la següent documentació:

  • Sol.licitud de participació que s’enviarà als inscrits
  • Còpia del DNI
  • Nòmina actual o comprobant de rebut de l’autònom

Observacions: Curs subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Formació prioritària per a treballadors en actiu. Es trucarà als inscrits per requerir la documentació necessària i es confirmarà la plaça a aquells que compleixin els requisits.

Més informació: Centre d’Empreses PROCORNELLÀ- 934748042 – inscripcionscentre@procornella.cat