Resum

Quan: 11 i 13 de novembre 2025
Horari: 9:30h – 13:30h

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Marta Hernández Jódar, Llicenciada en Ciències de la Informació (Secció Periodisme), consultora en comunicació, i organitzadora d’actes i esdeveniments. Des de 2007, és gerent de l’empresa ComunicAcció, SL

Lloc: Formació PRESENCIAL que es realitzarà al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ 

100% SUBVENCIONAT.
 

 

No compatible amb Safari

La comunicació esdevé un dels elements més importants per a qualsevol projecte o empresa. Comunicació que va, des de la part més bàsica, de les relacions personals amb les persones amb les quals treballem, fins als mecanismes que tenim disponibles per donar a conèixer al mercat allò que fem i comunicar-nos amb els nostres clients.

Objectius de la sessió:

– Identificar què fem i què més podem fer (dins i fora de la nostra empresa) per promocionar els nostres negocis i projectes.
– Descobrir noves idees al nostre abast (amb mínima o cap inversió) per promocionar-nos en el mercat i comunicar-nos amb els clients.
– Explorar i analitzar les estratègies que poden jugar a favor dels nostres projectes i dels nostres objectius empresarials.
– Fer un diagnòstic (o dissenyar-lo, si no el tenim) del nostre pla de comunicació.
– Crear un pla d’acció realista i eficaç per promocionar i donar a conèixer les nostres empreses.

Dirigit a: Aquest curs està dirigit a emprenedors i a empresaris, tant si tenen el seu projecte actiu o en procés de llançament, donat que conèixer i identificar els elements clau per comunicar-se serà un punt valuós per assolir l’èxit en els seus negocis.

Programa:

Sessió 11/11/25

1. Importància de la comunicació i la promoció: valorar la necessitat de donar-nos a conèixer i de fer-ho d’una manera coherent.
2. Comunicació versus publicitat: entendre que tot el que fem comunica (vulguem o no). Diferenciar unes eines de les altres.
3. Eines de comunicació: mentre les descobrim, avaluem les nostres empreses.
 
Sessió 13/11/25
1. Accions de comunicació: continuem amb l’autoavaluació per poder passar a l’acció en la promoció de les nostres empreses.
2. Disseny d’un pla de comunicació: objectius, accions, estratègies.

 

MÉS INFORMACIÓ:

Data: 11 i 13 de novembre

Horari: 9:30h a 13:30h

Modalitat: Presencial

Ponent: 

PLACES LIMITADES

Aquesta formació està valorada en 480€.  Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.

L’organització es reserva el dret d’anul.lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.