Resum

Quan: 12, 14 i 19 de setembre de 2022
Horari: 15h – 19:30h

Inversió: Seminari gratuït

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.

FACEBOOK I WHATSAPP PER A NEGOCIS

Objectius de la sessió:

– Conèixer i aprendre amb profunditat el màrqueting online a través de Whatsapp i les novetats que aporta Whatsapp Business als negocis per comunicar-se de forma més efectiva amb els clients.
– Conèixer amb profunditat les oportunitats que dona el Facebook d’empresa i aprenguin el seu funcionament, tant la part tècnica com la part comunicativa, per poder utilitzar-lo en els seus negocis.
– Aprendre a realitzar un pla estratègic de contingut i tenir èxit per aquestes dues xarxes socials.

Dirigit a: Persones autònomes, empresàries, personal directiu, càrrecs de comandament de pimes o personal de màrqueting que volen donar a conèixer els seus productes o serveis a través de Facebook i WhatsApp Business.

Programa:

Sessió 1: 12/09/2022

1- Whatsapp.
2- Experiències inspiradores de màrqueting, d’atenció a l’usuari i fidelització en negocis amb Whatsapp.
3- Whatsapp Web: Funcionament i utilització avançada de la plataforma a través de l’ordinador per a la màxima eficàcia i rendiment.
4- Whatsapp Business a fons, la plataforma per empreses i negocis.

Sessió 2: 14/09/2022

1- Modes d’instal·lació i ús de Whatsapp Business.
2- Darreres novetats de Whatsapp Business.
3- Llistes de difusió amb butlletins o promocions a través de Whatsapp.
4- Facebook.
5- Comunicació visual i emocional per aconseguir més engagement amb els nostres fans i clients. El poder de les paraules.
6- Com treballen les marques, empreses i organitzacions a Facebook. Què podem aprendre d’elles.
7- Configuració avançada d’una pàgina de Facebook.
8- Publicar de forma atractiva amb Facebook Business Suite.

Sessió 3: 19/09/2022

1- Watch i la utilització efectiva del vídeo a Facebook.
2- Gestió de permisos de la pàgina.
3- Vinculació amb Whatsapp Bussines i Instagram.
4- Estadístiques del públic de Facebook i de la nostra pàgina. Programar publicacions a l’hora de més audiència.
5- Configuració d’una botiga a Facebook i publicació de productes.
6- Edgerank en què ens afecta. Darrers canvis i novetats.
7- Campanyes de publicitat segmentada amb Facebook a llocs i públic concret segons les nostres necessitats.