Resum

Quan: 1, 3 i 8 de juny
Horari: 16:00 - 19:15

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni  i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.

LES 12 ÚNIQUES MANERES DE CAPTAR CLIENTS

Objectiu de la sessió:

Aprendre les úniques 12 maneres que tenen de captar clients en l’era de l’omnicanalitat.

Dirigit a: Emprenedors i personal a càrrec d’una empresa.

Continguts:

• Objectius:

– Aprendre què és l’omnicanalitat.

– Treure avantatges competitives del producte o servei abans de sortir al mercat.

– Conèixer tots els canals de comercialització dels temps actuals.

– Conèixer l’aplicabilitat de l’estratègia de vendes en el canal on-line.

– Aprendre mètriques necessàries per mesurar les campanyes i promocions a

Internet.

– Aprendre a fer servir de manera correcta les estratègies de vendes a les xarxes

socials.

• Continguts:

– Com vendre avui en dia (entorns V.U.C.A).

– Què és l’omnicanalitat.

– Estratègies comercials en un món híbrid (on i off-line).

– Quina és la meva proposta de valor?

– Coneguem les 12 maneres úniques de captar clients.

– Exemples.

– Dinàmica grupal.

– Com aplico això al món on-line?

– Estratègies de venda al món on-line.

– Definim el buyer persona: ara què fem?.

– Com treure més rendiment a les xarxes socials.

– Com fer missatges per captar l’atenció de l’audiència (en poc temps).

– Eines per mesurar la meva eficiència en la comunicació/publicitat/RRSS.

 
 

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.