Resum

Quan: 24 d’octubre
Horari: 15:30 - 17:30

Inversió: Seminari gratuït

Guillem Ramos, 8 anys d’experiència en l’àrea de màrqueting. Tècnic del Centre d’Empreses. Llicenciat en Economia per la UAB.

Lloc: Formació PRESENCIAL que es realitzarà al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ 

 

MÀRQUETING ESTRATÈGIC: què vens, a qui i com 

 

Objectiu de la sessió:
Aprendre a elaborar un Pla de Marketing que t’ajudi a vendre més i millor.

Dirigit a:  Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.

Programa :

  • Per a què fer un pla de Marketing
  • Segmentació per a conèixer el teu client
  • Proposta de valor: per què ens han de comprar els clients?
  • Productes, serveis i preus
  • Pla d’acció: Distribució i Promoció

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.