Resum

Quan: 15 de setembre
Horari: 10:00 - 12:00

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Ana Álvarez

Llicenciada en Publicitat i RR.PP (2n cicle – UOC), 2 semestres. Postgrau en Desigualtat, Cooperació i Desenvolupament, UCM. Llicenciada en Dret, UAB (Estudis de Dret Internacional i Comunitari (Erasmus,França). ACCTP i PCO Coaching – OLACOACH / ICF.

Des del 1997 ha impartit diverses sessions formatives per a persones emprenedores i empresaris/es en matèria de creació d’empresa, habilitats emprenedores, gestió empresarial, autoocupació, motivació emprenedora, pla d’empresa i empresa cooperativa, en diferents entitats d’àmbit local (Xarxa INICIA). Ha estat docent del Postgrau d’Economia Cooperativa de la UAB-IGOP. Ha realitzat sessions de dinamització de grups emprenedors i atenció individualitzada a persones emprenedores. Des del 2008 ha realitzat col·loquis i seminaris de Coaching a diferents col·lectius.

 

 

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

La sessió es realitzarà virtualment a través de la plataforma Zoom (les persones inscrites rebran un correu per accedir a la sessió)

Juntament amb l’Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat, hem programat la següent acció formativa adreçada a persones de la comarca amb inquietuds socials, que tenen ganes d’emprendre, amb un contingut molt pràctic i dinàmic, de gran utilitat i interès per al desenvolupament de projectes col·lectius.

 

Emprenedoria social: Idees de negoci que aporten solucions a necessitats socials

 

Data de realització: 15 de setembre de 2020

Durada de l’acció: 2h (de 10 a 12h)

La sessió es realitzarà virtualment a través de la plataforma Zoom (les persones inscrites rebran un correu per accedir a la sessió)

 

Inscripció: enviant un e-mail a laia@calidoscoop.coop amb les següents dades (nom i cognoms, DNI, data de naixement, gènere i municipi).

 

Objectius de la sessió:

– Identificar necessitats socials no cobertes o cobertes de manera ineficient.

– Generar idees que aportin solucions noves a alguns dels problemas socials identificats.

– Identificar oportunitats per reformular alguna de les idees d’emprenedoria social.

– Posar de relleu la importància dels valors que promou el cooperativisme i la necessitat de promoure una cultura emprenedora d’enfocament social.

Dirigit a: Persones amb inquietuds socials, que tenen ganes d’emprendre però encara no tenen cap idea de negoci.

Programa:

– Concepte d’emprenedoria social.

– Idees de negoci d’emprenedoria social que ja funcionen.

– Concepte d’oportunitat i anàlisi de problemes i necessitats socials.

– Tècniques de producció d’idees per generar idees d’emprenedoria social.