Nova cerca
Si vols millorar els resultats de la cerca, intenta amb altres termes
9 resultats per:
Com es tria un nom de marca?
/a Màrqueting i vendesEl nom és el primer que s’esmenta quan es parla de l’empresa. Si s’entén bé, facilita que els clients trobin la web, i incrementa l’eficiència de les accions de màrqueting perquè es recorda amb facilitat. Ha de ser: Descriptiu: amb……
Què és un pla de màrqueting i per què és important
/a Màrqueting i vendesEl pla de màrqueting és un document intern de l’empresa que descriu l’estratègia comercial i promocional del negoci i els detalls tàctics (objectius, plans d’acció i costos).Conté els quatre pilars bàsics del màrqueting: Clients, Costos, Conveniència (canal) i Comunicació. Va……
Què tenir en compte per desenvolupar una estratègia de vendes B2B
/a Màrqueting i vendesEl negoci B2B (business to business), és aquell en què una empresa ven els seus productes a una altra empresa i no directament a un consumidor final. La venda és complexa, llarga i costosa i el client es mou per……
Últimes entrades
Estem a…
CENTRE D´EMPRESES BAIX LLOBREGAT
C./ Tirso de Molina núm.36
08940 Cornellà de Llobregat
Barcelona
Tel. 93 474 80 42
Fax: 93 474 24 66
Estem a….
VIVER D’EMPRESES PROCORNELLÀ
Carrer de Joan Fernàndez i Comas, 3,
08940 Cornellà de Llobregat,
Barcelona
Tel. 93 474 80 42
Fax: 93 474 24 66