Analítica web i màrqueting digital

En els darrers anys hem vist el creixement que han tingut les estratègies de publicitàries o comercials que s’executen en els mitjans i canals Internet, el que anomenem Màrqueting digital o màrqueting online.

Gràcies als avanços tecnològics tothom tenim al nostre abast una sèrie de eines amb les que podem realitzar petites accions a quasi cost cero fins a complexes estratègies amb un cost més elevat.

Sembla impensable iniciar un negoci sense tenir una pàgina web o un blog, comunicar-nos amb els nostres clients a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, etc..), fer campanyes de email o treballar les paraules clau per a que els buscadors ens trobin.

El màrqueting digital ha esdevingut una estratègia imprescindible per captar nous clients o per fidelitzar-los.

Però com qualsevol estratègia de màrqueting és important tenir definir uns objectius que posteriorment puguem analitzar i controlar per a assegurar que les nostres inversions són correctes.

Siguin quin siguin els nostres objectius (incrementar vendes, captació de clients, fidelització…) hem de definir unes mètriques que analitzarem detingudament per a poder canviar el pla de màrqueting si cal.

L’analítica web no es tracta només de recopilar informació i dades sinó tenir el control i el coneixement del comportament dels teus clients i assegurar l’èxit de les teves estratègies.

Conèixer qui et visita, a quina hora, que els agrada i que no, com t’han trobat o que opinen, t’ajudarà a millorar l’experiència del teu usuari i assolir els teus objectius.

Si vols saber més sobre Analítica web i màrqueting digital et recomanem aquest curs de 50h (subvencionat al 100%). Registrat ara mateix!

Compartir

Inscriu-te

Compartir

Primer Networking sobre finançament al Centre d’Empreses

El proper 27 de setembre tindrà lloc, a l’Auditori de Cornellà, una trobada empresarial sobre finançament, organitzada per l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat de la mà de Getting Contacts!

Aquesta jornada va dirigida a emprenedors, empreses i professionals amb projectes de futur que necessiten fons per aconseguir capital i activar el seu negoci.

La trobada proporcionarà a les petites i mitjanes empreses accés a instruments i fórmules de finançament que els permetin reforçar les seves estructures financeres i coneixement del mapa de l’oferta de finançament a Catalunya.

Al networking s’utilitzarà la metodologia de Getting contacts! amb la que cada empresa rebrà una acurada agenda de contactes amb 5 entrevistes. Cada assistent tindrà l’oportunitat de realitzar més reunions amb les altres empreses participants.

L’esdeveniment tindrà lloc a l’Auditori de Cornellà.

Per a més informació i inscripcions: www.gettingcontacts.com

Compartir

Nova formació per a empreses al Baix llobregat

Els Ajuntaments del Baix Llobregat juntament amb el Consell Comarcal del Baix Llobregat han unit esforços per proporcionar als empresaris i empresàries, als emprenedors i emprenedores de la comarca un nou programa formatiu empresarial de primera classe distribuït per la comarca.

Per accedir a l’oferta formativa empresarial podeu visitar la web del vostre municipi o visitar el web:

http://empresa.elbaixllobregat.cat

Les formacions es classifiquen en el següents àmbits i podeu accedir-hi directament mitjançant els següents enllaços:

MÀRQUETING I VENDES

ECONÒMIC I FINANCER

HABILITATS DIRECTIVES

INNOVACIÓ I INTERNACIONALITZACIÓ

GESTIÓ EMPRESARIAL I EINES TIC

I per aquells projectes empresarials que potencialment siguin d’alt creixement hem dissenyat un programa específic que podeu consultar aquí: Programa d’Alt Creixement

 

Compartir