La Thermomix per a mascotes: el teu gos vol menjar calent

, , ,

Una de les 10 startups que ha entrat en la Fase 3 del programa Cornellà Open Future, Kibus Petcare, apareix al diari ARA en una petita entrevista explicant el producte que han inventat:

 

Podeu veure la notícia en aquest enllaç:

https://emprenem.ara.cat/petites-mitjanes/Thermomix-mascotes-gos-menjar-calent_0_2223977604.html

 

Compartir

10 startups passen a la 3a Fase de la nova convocatòria del Cornellà Open Future

, , ,

Deu startups passen a la Fase – 3 de la nova convocatòria del Cornellà Open Future, a la recerca del millor projecte empresarial de base digital de l’Àrea Metropolitana de Barcelona

L’AMB aporta 20.000 euros pels tres millors projectes de base tecnològica per finançar la seva sortida al mercat

 

El programa d’acceleració d’idees de base digital i escalable, Cornellà Open Future, va inaugurar ahir a la tarda la nova Fase 3 – Seed amb deu projectes seleccionats, de més de quaranta propostes que s’han presentat en la nova convocatòria.  En un acte molt concorregut en el hub La Piràmide de Cornellà es van presentar els deu seleccionats en presència de la directora del Centre d’Empreses Procornellà, Beatriz Deghilage, de la gerent de Desenvolupament de Negoci i Aliances Estratègiques de Telefònica Open Future, Almudena Moreno i de la responsable d’Innovació de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Ana Hernández, en representació dels tres organismes que recolzen la convocatòria a la recerca dels millors projectes empresarials de base digital. El context del programa és el següent: van superar la primera fase aquells seleccionats que van aconseguir validar la seva idea empresarial,  una segona la van superar els emprenedors que van validar el seu model de negoci i en aquesta tercera fase s’ha seleccionat els deu projectes que rebran l’ajuda necessària per poder sortir al mercat i obtenir finançament. Així, tots els projecte seleccionats en aquesta Fase 3 ja tenen la idea i el model de negoci validats, un dels requisits indispensables.

Tots els projectes que han passat a aquesta nova fase tenen en comú que són startups de base digital. AutoTrading Factory llença al mercat una eina per rendibilitzar inversions a través de sistemes automàtics de trading; GuillaStudio proposa, a través de visuals 3D, experiències interactives per a projectes arquitectònics. Hacktheflight és un projecte dedicat a trobar els vols més barats per a l’usuari sense ser un buscador; Kbox Sales Tools ha desenvolupat un software d’intel·ligència de vendes basat en un model propi d’anàlisi comercial; Kibus Petcare ha creat la primera màquina que cuina automàticament aliments deshidratats saludables per a mascotes; MPA Solutions ha ideat una plataforma web per a l’automatització de processos de Back Office;

Raw Data, proposa sistemes d’intel·ligència artificial i Big Data de predicció de dades aplicades a explotacions agrícoles; Sonicat Systems dissenya i comercialitza equips basats en ultrasons per a la indústria alimentària; Stashify ha creat una plataforma que fa ús de la intel·ligència artificial per millorar el servei al client i crear economia del coneixement en empreses i organitzacions; i, per últim, V-Tools, proposa el disseny d’experiències virtuals que estimulin activament el procés d’aprenentatge i conscienciació.

Els emprenedors tenen per davant sis mesos per tal que les seves startups surtin al mercat i obtinguin el finançament que necessiten. Per aconseguir-ho, des d’ara i fins el proper 23 d’octubre rebran formació i tutories personalitzades, allotjament gratuït en el hub La Piràmide de Cornellà, tenen accés a les xarxa de contactes, mentors, networking, assessorament especialitzat gratuït en aspectes legals, fiscals i laborals, participaran en el Club de l’Oratòria i, com a novetat d’aquesta convocatòria, les deu propostes seleccionades opten als Premis d’Innovació de l’Àrea Metropolitana de Barcelona dotat amb 20.000€ pels tres millors projectes empresarials. Tot sota la supervisió de l’equip de tècnics del Cornellà Open Future, gestionat pel Centre d’Empreses Procornellà, empresa municipal de l’Ajuntament de Cornellà, amb més de 25 anys d’experiència i que incuba unes 200 iniciatives empresarials l’any.

Recordem que la iniciativa està emparada per la plataforma global Telefònica Open Future a la recerca de startups tecnològiques a tota Espanya. Precisament, aquesta convocatòria del Cornellà Open Future està inclosa en la primera call global d’innovació oberta d’Open Future 2019. El hub La Piràmide de Cornellà i quatre hubs més, el de Madrid, Segòvia, Andalusia i Múrcia han comptabilitzat un total de 218 projectes inscrits en la convocatòria global. Telefónica Open Future, com a part de l’àrea d’Innovació Oberta, és una xarxa formada per més de 50 Espais d’innovació amb presència en nou països. Una plataforma global dissenyada per crear oportunitats de negoci connectant a emprenedors, inversors i socis públics / privats de tot el món.

 

Cornellà de Llobregat, 25 d’abril de 2019

Compartir

Analítica web i màrqueting digital

, ,

En els darrers anys hem vist el creixement que han tingut les estratègies de publicitàries o comercials que s’executen en els mitjans i canals Internet, el que anomenem Màrqueting digital o màrqueting online.

Gràcies als avanços tecnològics tothom tenim al nostre abast una sèrie de eines amb les que podem realitzar petites accions a quasi cost cero fins a complexes estratègies amb un cost més elevat.

Sembla impensable iniciar un negoci sense tenir una pàgina web o un blog, comunicar-nos amb els nostres clients a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, etc..), fer campanyes de email o treballar les paraules clau per a que els buscadors ens trobin.

El màrqueting digital ha esdevingut una estratègia imprescindible per captar nous clients o per fidelitzar-los.

Però com qualsevol estratègia de màrqueting és important tenir definir uns objectius que posteriorment puguem analitzar i controlar per a assegurar que les nostres inversions són correctes.

Siguin quin siguin els nostres objectius (incrementar vendes, captació de clients, fidelització…) hem de definir unes mètriques que analitzarem detingudament per a poder canviar el pla de màrqueting si cal.

L’analítica web no es tracta només de recopilar informació i dades sinó tenir el control i el coneixement del comportament dels teus clients i assegurar l’èxit de les teves estratègies.

Conèixer qui et visita, a quina hora, que els agrada i que no, com t’han trobat o que opinen, t’ajudarà a millorar l’experiència del teu usuari i assolir els teus objectius.

Si vols saber més sobre Analítica web i màrqueting digital et recomanem aquest curs de 50h (subvencionat al 100%). Registrat ara mateix!

Compartir

Busquem un tècnic/a de creació i consolidació d’empreses

, , , ,

Des del Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, busquem un tècnic/a assessor/a per a promoure i acompanyar la creació i consolidació d’empreses en l’àmbit LEGAL Continua llegint

Busquem un tècnic/a de creació i consolidació d’empreses

, , ,

Des del Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, busquem un tècnic/a assessor/a per a promoure i acompanyar la creació i consolidació d’empreses mitjançant l’elaboració de plans de viabilitat.

 

Es demana una titulació de Llicenciatura o Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Econòmiques, Empresarials o similar. Com a especialització es demana tenir un màster, postgrau o experiència assimilable en l’àrea econòmica i financera i valorable en màrqueting, Gestió comercial i vendes. Són imprescindibles coneixements econòmics i financers, valorables màrqueting estratègic i operatiu, màrqueting digital, gestió comercial, tècniques de venda i negociació.

Les tasques a realitzar són les següents:

  • Assessorar i acompanyar en el procés de creació i consolidació d’empreses mitjançant l’elaboració i anàlisi de plans de viabilitat.
  • Assessorar i donar suport a emprenedors/es i empreses en qualsevol aspecte específic dins de la seva especialitat (finances, pla de viabilitat, pla econòmic-financer, pla de comunicació, imatge corporativa, presentacions d’empresa, atenció al client, màrqueting digital, gestió comercial, merchandising, etc.).
  • Preparar i impartir cursos bàsics en creació i gestió d’empreses i en l’especialitat de màrqueting i vendes.
  • Organitzar i participar en els tallers i seminaris de sensibilització per la autoocupació per a estudiants i aturats.
  • Elaborar continguts sobre les activitats i serveis del Centre per a les xarxes socials i la web corporativa i dinamitzar-les.
  • Donar suport tècnic als diferents programes en què participa el Centre (Innobaix, Cultura emprenedora a l’escola, Open Future…).
  • Atenció i assessorament als emprenedors/es i empreses cedents del programa Reempresa en tot el procés de transmissió d’una empresa.
  • Elaboració d’indicadors i informes relatius a activitats emergents, activitats i usuaris dels serveis del Centre, mortalitat de les empreses creades, o l’impacte de la creació d’empreses al municipi entre d’altres.

SALARI BRUT ANUAL: 27.000 euros bruts anuals.

 

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ:

1.- Període d’admissió de currículums i publicitat: enviament i recepció de currículums a l’adreça de correu electrònic laboralcentre@procornella.cat fins el dia 17 de novembre de 2017. La manca de documentació justificativa dels requisits serà motiu d’exclusió del procés selectiu per aquesta convocatòria.

2.- Admissió de candidats:

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, PROCORNELLA convocarà personalment a totes les persones que compleixin els requisits de la convocatòria per a la realització d’una prova de coneixements (a finals de novembre), on també s’explicaran les condicions del lloc de treball.

3.- Realització de la prova de coneixements:

Els candidats  realitzaran una prova de coneixements en relació amb les tasques a desenvolupar al lloc de treball, i en cas de superació, seran citats per a una entrevista.

4.- Fase d’entrevista:

Els candidats que hagin superat la prova realitzaran una entrevista personal amb el corresponent  equip de selecció del Centre d’Empreses de  PROCORNELLÀ al llarg del dies 30 de novembre i 1 de desembre

5.- Resultats del procés de selecció:

S’informarà personalment tant a les persones que no hagin superat l’entrevista com a la persona finalment seleccionada.

El resultat final de tot el procés serà publicat al web www.procornella.cat – Seu electrònica – Informació pública – Treballa amb nosaltres

 

Podeu ampliar la informació de l’oferta aquí  i també podeu veure les bases de la convocatòria que trobareu en aquest enllaç.

 

Centre d’Empreses Baix Llobregat
C/Tirso de Molina 36, Cornella de Llobregat
Tel: 934748042
www.centredempresesprocornella.cat

Designed by iconicbestiary / Freepik

Compartir

Nova Masterclass amb Agustín Peralt, el proper dia 9 de novembre

, , ,

“Productivitat i autolideratge. La importància de la gestió del temps”, és el títol de la próxima Masterclass organitzada conjuntament pel fòrum Cornellà Creació i pel Centre d’Empreses, ambdós vinculats a l’empresa municipal Procornellà.

La cita serà el proper 9 de novembre a partir de les 18:30h i la protagonitzarà aquest expert en autolideratge i productivitat creativa, creador del Mètode FASE.

Les inscripcions són gratuïtes i es poden formalitzar a través d’aquest enllaç:  www.masterclassprocornella.cat o bé a trucant al 93 474 80 42.

Compartir

PROCORNELLÀ i MC MUTUAL s’uneixen per millorar els seus serveis i mantenir informats els seus associats

, , , , , ,

                                   

Ambdues entitats organitzaran conjuntament esdeveniments per orientar, formar i informar els seus associats i treballadors protegits en matèria laboral, de prevenció de riscos laborals i de totes les novetats que sorgeixin en l’àmbit d’activitat de les Mútues Col·laboradores amb la Seguretat Social.

En el marc d’aquest conveni, el proper 24 d’octubre s’organitza una jornada divulgativa sobre “Novetats normatives en matèria de Seguretat Social del treballador autònom”.

La Societat Municipal de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, PROCORNELLÀ, i MC MUTUAL, la Mútua Col·laboradora amb la Seguretat Social, número 1, han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu de prestar un servei, encara millor, a les seves empreses associades, als seus treballadors protegits i als treballadors autònoms que tenen adherits.

El conveni ha estat signat a Cornellà de Llobregat per Sergio Fernández, vicepresident i conseller delegat de PROCORNELLÀ; per Ernest Marco, gerent d’administració i finances de la mateixa societat; i per Eduard Vidal, director general d’MC MUTUAL.

Amb aquest acord, ambdues organitzacions es comprometen a organitzar activitats formatives, amb l’objectiu d’informar els empresaris i treballadors de les empreses mutualistes sobre l’adopció d’actituds segures en l’entorn laboral; apropar-los la normativa més recent, que afecta a l’activitat de les mútues; i informar-los sobre totes les novetats que sorgeixin en l’àmbit de la salut en el treball.

Primera jornada: Nova Llei de Reformes Urgents del Treball Autònom:

En el marc d’aquest conveni, el proper dimarts, 24 d’octubre, s’organitza una sessió informativa en la que s’analitzaran els darrers canvis normatius introduïts per la Llei de Reformes Urgents del Treball Autònom.

Durant la jornada, el Subinspector Laboral de Treball i Seguretat Social, Jorge Pérez, exposarà les noves mesures per al foment del treball autònom, i analitzarà les novetats en matèria de Seguretat Social recollides en aquesta nova normativa.

Dia: Dimarts 24 d’octubre 2017 Horari: De 16:30h a 19:00h Lloc: Auditori de Cornellà de Llobregat Jornada gratuïta

Si estàs interessat/a en assistir-hi, pots inscriure’t AQUÍ

 

 

Compartir

Relleu generacional al comerç històric de Cornellà

, , , , , , ,

Aquesta setmana s’ha formalitzat la cessió d’un comerç històric de Cornellà, la ferreteria Hijano, en el que un jove de la nostra ciutat ha agafat el relleu a uns comerciants molt coneguts i apreciats per la Comunitat.

 

Al Centre d’Empreses estem orgullosos d’haver acompanyat tot el procés, des de l’elaboració d’un pla de viabilitat, a l’obtenció de finançament, i l’assessorament legal de la transacció.

 

Volem donar l’enhorabona a tots, i desitjar-los un futur ple d’èxit!

 

Compartir