Kibus Petcare tanca una ronda d’inversió de més de 1M€

, , , ,

Kibus tanca una ronda d’inversió de més d’1 milió d’euros per a la comercialització del primer dispositiu que prepara aliment saludable per a gossos en el mercat espanyol.

Aquest finançament permetrà a Kibus aconseguir una fase de creixement accelerat, mitjançant un model de subscripció a través del qual els consumidors reben mensualment a casa tot l’aliment que els seus gossos necessiten.

La companyia ha comptat amb la confiança d’inversors que ja van participar en l’anterior ronda (2020), liderada per Easo Ventures. També s’han sumat altres inversors de primer nivell, com Family Offices de sectors relacionats i algunes de les xarxes d’inversors privats més prestigioses d’Espanya.

Kibus Petcare, empresa del sector mascotes reconeguda recentment per  Amazon com la millor startup espanyola, va participar en el programa d’acceleració Cornellà Open Future en 2019.

La startup ha desenvolupat el primer electrodomèstic que cuina aliment saludable i natural per a gossos automàticament. Kibus està dissenyat per a satisfer les necessitats dels gossos més exigents i de les seves famílies.

L’empresa acaba de tancar una ronda de finançament privat de més d’1 milió d’euros, que ha estat liderada per inversors de referència en l’ecosistema espanyol, entre els quals destaca Easo Ventures, que ja va fer costat a la startup en la seva ronda anterior. També han acudit family offices i altres inversors privats per a completar la ronda. Els fons es destinaran principalment al creixement del negoci, amb focus en la captació de subscriptors i a l’ampliació de l’equip.

La solució Kibus és un sistema nutricional per a gossos que consta d’unes receptes completes d’aliment natural i d’un dispositiu únic en el mercat que les prepara de manera fàcil i còmoda. El sistema es comercialitza directament al consumidor a través de la pàgina web de la pròpia empresa www.kibuspetcare.com, amb plans personalitzats per a les necessitats de cada gos i amb una excel·lent resposta per part del mercat.

Els aliments Kibus estan fets amb carns, fruites i verdures de primera qualitat, deshidratats a baixa temperatura per a mantenir els nutrients, l’olor i el sabor de l’ingredient fresc. Les diferents receptes de la marca han estat desenvolupades per veterinaris i nutricionistes per a cobrir totes les necessitats nutricionals de cada gos. Aquests aliments es preparen fàcilment amb el dispositiu Kibus. Tan sols fa falta introduir la bossa d’aliment Kibus i aigua en el dispositiu una vegada per setmana i aquest s’encarrega de preparar cada menjar i la serveix a la temperatura ideal llista per a menjar. A més, disposa d’una aplicació mòbil per a poder programar a distància i mantenir tot el control en temps real.

Kibus és una revolució en l’alimentació per a gossos, oferint una nutrició 100% natural i totalment còmoda. La companyia ha estat reconeguda com una de les startups més innovadores a nivell internacional per Nestlé Purina, la principal empresa del sector. Kibus també va ser impulsada per Llançadora, l’acceleradora pertanyent al hub d’emprenedoria Marina d’Empreses, promogut per Juan Roig.

“L’alimentació natural ha vingut per a quedar-se, també per als nostres gossos, i Kibus és la forma més còmoda de fer-ho”, declara el CEO de Kibus, Albert Icart. “El canvi que provoca en els nostres gossos és visible a curt termini, però el més important és el seu impacte positiu a llarg termini en la salut dels nostres gossos”.

“En aquests temps que corren ens fa especial il·lusió comptar amb alguns dels inversors més rellevants de l’ecosistema espanyol, incloent destacats Family Offices i Fons d’Inversió, com Easo Ventures. Aquesta injecció de capital ens permetrà aconseguir els ambiciosos objectius de creixement que ens hem marcat, arribant cada vegada a més llars i millorant la salut de més gossos”.

Sobre Kibus Petcare

Kibus Petcare és un sistema nutricional d’aliment natural per a gossos que se serveix de manera automàtica. La seva tecnologia pròpia combina els beneficis per a la salut de l’aliment natural amb la major comoditat, ja que se serveix amb només prémer un botó. El sistema Kibus es comercialitza ja a Espanya a través de la pàgina web www.kibuspetcare.com.

Sobre EASO Ventures

Easo Ventures és una Societat de Venture Capital de Sant Sebastià, constituïda en el 2018 i formada per prop de 100 inversors. Inverteix en startups i empreses per a ajudar-los a impulsar els seus projectes.

Compartir

Nou catàleg d’entitats de l’Economia Social i la Cooperativa del Baix Llobregat de l’ATENEU

, , ,

L’ Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat és l’espai col·lectiu per al foment i la promoció de l’Economia Social i Solidària (ESS) a la comarca.

És una iniciativa, concebuda per a la trobada, coordinació, aprenentatge i discussió, cooperació i transformació social amb uns principis comuns: justícia social, democràcia directa, deliberativa i participativa, decreixement i sostenibilitat, equitat i solidaritat.

Les entitats que conformen l’Ateneu són ens locals, empreses cooperatives i de l’ESS de referència al territori, i les seves actuacions es desenvolupen en diferents àmbits:

  • Promoció: diagnosi, visualització i difusió de l’Economia Social i Solidària al Baix Llobregat.
  • Suport a la creació i consolidació: assessorament i acompanyament a cooperatives i societats laborals en processos de nova constitució, creixement, consolidació o internacionalització.
  • Suport a la transformació i continuïtat: promoció de la fórmula cooperativa i les societats laborals per associacions, SCP o empreses properes al tancament.
  • Formació: realització de sessions formatives i tallers sobre economia social per a estudiants i professorat de grau superior i universitari, així com formació adaptada per a entitats, persones emprenedores i centres educatius.
  • Acompanyament a assessories, gestories i a altres agents vinculats, proporcionant formació, eines i recursos professionals del sector.

 

Des de l’Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat han elaborat i editat aquest Catàleg d’entitats de l’Economia Social i Cooperativa del Baix Llobregat responent la necessitat del Servei de mapatge i diagnosi. S’hi pot trobar un recull representatiu d’entitats de l’Economia Social i Cooperativa de la comarca amb compromís social i mediambiental, amb pràctiques d’equitat i democràcia i que busquen, entre d’altres, la cooperació, la qualitat del treball, etc.

Amb l’edició d’aquest catàleg volen facilitar, agilitzar i simplificar la compra i el consum de proximitat, així com la contractació pública local socialment responsable, per fomentar el desenvolupament de models de consum més conscients i crítics i així contribuir a millorar la vida de les persones, enfortir el mercat social i afavorir la construcció de municipis més sostenibles.

En aquest enllaç teniu tots el respresentants del catàleg d’entitats socials de l’economia social i la cooperativa del Baix Llobregat.

Compartir

MÉS DE 100 STARTUPS CERTIFICADES

, , ,

Ja són 100 les empreses que ha certificat ENISA des que va ser l’escollida el passat 21 de juliol fins al dia d’avui!

El passat 20 de juliol de 2023, es va aprovar l’Ordre PCM/825/2023 que regula el procediment de certificació d’empreses com a startups, en el marc de la Llei de Foment de l’Ecosistema de les Empreses Emergents.

El Govern Espanyol estima que almenys, unes 10.000 empreses sol·licitaran l’accés als beneficis i les especialitats que recull aquesta llei.

És l’empresa ENISA l’escollida com a responsable de posar en marxa aquesta certificació a anomenada Llei de Startups, gràcies a l’experiència en el finançament de pimes i empreses emergents, havia rebut els mesos precedents 1.900 mostres d’interès per començar el procés de certificació de startups.

La certificació d’ENISA és un reconeixement que acredita una startup com a “empresa emergent”, permetent acollir-se als beneficis d’aquesta llei.

Per aconseguir la certificació de startups, l’empresa haurà de complir certs criteris.

 

Requisits s’han de complir per obtenir la certificació de startups: 

• Grau d’innovació: inversió en R+D

• Model de negoci i Escalabilitat

• Finançament públic: haver rebut anteriorment ENISAs

• Grau d’atractiu del mercat

• Competència i diferenciació

• Equip

També es demanarà una sèrie de requisits formals, com que sigui de creació recent (< 5 anys), constituïda a Espanya, que no sigui resultat d’una operació de M&A o que no facturi més de 10 milions d’euros. 

 

Beneficis de tenir la certificació de startups:

• Reducció del tipus impositiu de l’impost sobre societats al 15%.

• Ajornaments de deutes tributaris.

• Exoneració de fer els pagaments fraccionats de l’impost sobre societats.

• Eliminació de determinades taxes registrals per a la constitució d’una nova empresa.

• Exoneració de l’obligació d’obtenció del NIE en cas d’inversors estrangers no residents.

• Bonificació, durant tres anys, de les quotes a la Seguretat Social a favor dels emprenedors autònoms que també treballin per compte d’altri.

• Ampliació de l’import de l’exempció, fins a 50.000 euros anuals, en el cas de lliurament d’estoc opcions als empleats.

• Augment de la deducció per inversió en empreses de nova creació, incrementant el tipus al 50% i la base màxima fins a 100.000 euros.

• Impuls en la creació i el desenvolupament d’entorns controlats de proves per validar la viabilitat i l’impacte de nous models en activitats regulades.

• Facilitats per a la prestació de garanties o pagaments a compte en cas de concessió de subvencions.  

Si vols començar el procés de certificació amb ENISA, pots entrar en aquest enllaç.

Si tens algun dubte amb la certificació d’ENISA o la Llei de startups, pots demanar cita al Centre d’Empreses i un dels nostres tècnics t’assessorarà! Pots demanar cita presencial o online en aquest mateix enllaç.

Compartir

Subvenció “Tu+1”

, ,

S’ha publicat una nova convocatòria de la subvenció “Tu+1” del Departament de Treball, que té per objectiu subvencionar la contractació indefinida d’un/a treballador/a per part d’autònoms sense treballadors/res a càrrec.

¿Quins són els requisits?

  • Ser autònom persona física, sense treballadors al seu càrrec o amb treballadors autònoms col·laboradors sempre que el nou contracte no es formalitzi amb aquests autònoms col·laboradors o bé ser societats limitades unipersonals (SLU), quan la persona física que les constitueixi desenvolupi la seva activitat a la societat, sense treballadors/res al seu càrrec.
  • Estar donat d’alta com a autònom al menys un any ininterromputabans de la sol·licitud o, en el cas de SLU estar inscrites en el Reg.Mercantil un mínim d’un any ininterromput abans de la sol.licitud.
  • Tenir domicili fiscal a Catalunya.
  • No tenir contractada cap persona en el moment de la sol·licitud ni 6 mesos abans.
  • Fer un contracte indefinit de mínim un 50% de la jornada a una persona aturadainscrita com a demandant d’ocupació no ocupada (DONO).
  • La persona contractada ha de fer una formació online o presencialdel catàleg de formació gratuïta del Consorci de Formació Contínua durant el període de contractació.
  • Mantenir el contracte indefinit durant al menys 18 mesos.
  • La sol·licitud s’ha de ferabans de la contractació i la contractació en els dos mesos següents a l’atorgament de la subvenció

La subvenció dels 12 primers mesos del cost empresa (import total de l’ajut 19.745 euros o la part proporcional en cas de jornada parcial) i és pot tramitar del 05/09/2023 al 28/09/2023.

La sol·licitud s’ha de fer abans de la contractació aquí i podeu consultar tota la normativa aquí.

Si voleu ampliar la información o teniu algún dubte, demaneu cita aquí amb un dels nostres técnics!

Compartir

Busquem consultors/res per acompanyar la creació i consolidació d’empreses

, , , , ,

Al Centre d’Empreses de Procornellà hem obert procés de selecció per a la contractació de 3 tècnics/ques assessors/res junior en creació i consolidació d’empreses.

Si tens un Grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Econòmiques, Empresarials o similar, tens alguna d’aquestes especialitzacions (Legal, Màrqueting o Sostenibilitat) i una experiència laboral mínima d’un any, envia’ns el teu CV al e-mail laboralcentre@procornella.cat abans del 18 de novembre 2021.

La data d’incorporació serà abans del 31 de desembre 2021 i el contracte serà temporal d’un any a jornada completa (matins de dilluns a divendres i una tarda).

Aquí tens els enllaços a les bases on es detallen el perfil, funcions a desenvolupar i requisits per a participar en el procés de selecció Legal, Màrqueting, Sostenibilitat.

 

Compartir

Has fet el checklist legal de la teva empresa?

,

Saps quines normes i obligacions ha de complir la teva activitat empresarial o professional?

Per una empresa és essencial comprovar i assegurar-se, tant en el moment de la seva creació com durant el desenvolupament de la seva activitat, de que compleix amb tots els requisits legals (mercantils, fiscals, laborals, administratius i els específics del seu sector).

Fer un checklist legal a l’inici de l’activitat i posteriorment de forma periòdica:

  • Assegura que es compleixen totes les obligacions legals en el moment de la constitució i primers passos de l’empresa.
  • Evita incórrer en incompliments que poden dur a sancions importants.
  • Garanteix que l’empresa compleix amb els canvis normatius derivats de noves regulacions o de canvis en la pròpia activitat.
  • Et manté al dia de les principals novetats legislatives.

 

Si vols conèixer amb més detall en què consisteix un checklist legal i fer el de la teva empresa, apunta’t a la sessió “Checklist Legal” que impartirem el proper 30 de setembre 2021 a les 15:30h impartit per Mª Pilar Romero, Graduada Social i Assessora especialista del Centre d’Empreses. Pots fer la teva inscripció aquí.

Compartir

Tràmits d’alta d’una empresa

,

Per iniciar l’activitat empresarial has de constituir i donar d’alta una empresa.

Les formes jurídiques més habituals per començar l’activitat i els seus tràmits són:

1.EMPRESARI/A INDIVIDUAL:

  • Alta censal a l’Agència Tributària
  • Alta del promotor/a Seguretat Social

2. SOCIETAT LIMITADA:

  • Registre de nom al registre Mercantil Central
  • Estatuts de la societat
  • Notaria per elevar-lo a públic: escriptura
  • Impost Transmissions Patrimonials
  • Inscripció al Registre Mercantil provincial
  • Alta censal a l’Agència Tributària
  • Alta de l’administrador i/o socis treballadors a Seguretat Social

Aquests tràmits, que són imprescindibles per poder iniciar l’activitat, t’oferim fer-los gratuïtament des del  Punt PAE del Centre d’Empreses. Es tracta d’un servei d’assessorament i  constitució d’empreses de forma telemàtica en un únic document que s’anomena DUE amb el consegüent estalvi de temps i de cost (les S.L. només pagaran el cost de Notari i Registre amb aranzels reduïts).

Per tant, els avantatges del PAE són:

  • Honoraris gratuïts
  • Rapidesa
  • Reducció de taxes

No has d’oblidar altres tràmits com són:

  • Si tens local per a l’activitat: Llicència ambiental/obertura + Taxa de Residus >> es tramita a l’Ajuntament.
  • Registres sectorials: algunes activitats estan obligades a realitzar tràmits específics a l’Oficina de Gestió Empresarial de la Generalitat.
  • Si tens treballadors: Alta de l’empresa a la Seguretat Social, Comunicació d’obertura  de centre de treball a la Generalitat,  alta dels treballadors a la Seguretat Social i contractes dels treballadors al SOC/SEPE.

 

I sobretot, recorda que abans de donar d’alta l’empresa has de mirar si és viable. Et deixem com pots saber si la teva empresa és viable en aquesta FAQ i recorda que el Centre d’Empreses et pot assessorar gratuïtament.

 

Per últim, si vols conèixer més detalls de les diferents formes jurídiques, vine al seminari online del 10 de novembre que farà la Mª Pilar Romero, especialista en l’àmbit laboral i mercantil, al Centre d’Empreses. Pots inscriure’t aquí.

Compartir

¿CÓMO PROTEGER LA IDENTIDAD DE TU NEGOCIO?

,

Son muchas las horas (y el dinero, en muchas ocasiones), que invertimos en crear una identidad para nuestro negocio. Contratamos a un diseñador gráfico para que nos haga un logo, a un programador web, a un fotógrafo, imprimimos tarjetas de presentación…etc., nos pasamos horas creado acciones de marketing, subiendo contenido a nuestras redes sociales, etc.

Todo esto está muy bien, pero nos olvidamos de lo más importante. Nos olvidamos de proteger nuestra identidad. Pues bien, a continuación, vamos a ver cómo con sencillos pasos, puedes proteger la identidad de tu negocio.

1. REGISTRA TU MARCA La marca juega un papel fundamental a la hora de proteger la identidad de tu negocio (ya sean tus productos, tus servicios, tu propia página web o incluso tu blog). Es por ello, que considero importante que entiendas un poco mejor en qué consiste una marca para que puedes entender de forma sencilla la importancia de protegerla y de los beneficios que este simple acto puede aportarte.

La marca es el símbolo que permite a nuestros clientes diferenciar nuestros productos o servicios de los de nuestros competidores. Todos los días, incluso sin darte cuenta, interactúas con infinidad de marcas. Son aquel elemento que nos permite identificar y recordar todo aquello que consumimos.

ASPECTOS IMPORTANTES A LA HORA DE REGISTRAR UNA MARCA:

i. Tipos distintos de marcas. Existen muchos tipos de marcas. Es muy importante que elijas correctamente el tipo de marca que quieres registrar (figurativa, enominativa, tridimensional, holograma, sonora, etc.). Ten en cuenta, que a loa hora de registrar la marca, es como si li hicieras una “foto”. Es decir, si solicito una marca figurativa (logo), esa va a ser la marca que tengo protegida. Tal cual la he solicitado. Si posteriormente decido modificar ese logo registrado, no únicamente NO tendré protegido el nuevo logo utilizado, sino que me estoy exponiendo a que me suspendan la marca por falta de uso.

Llegados a este punto, es importante que sino lo tienes bien claro, te dejes asesora por un abogado experto en registro de marca. De este modo, te aseguraras de crear la estrategia correcta para la protección de tu marca, y evitar posibles inconvenientes suspensos), durante todo el proceso de registro.

ii. Concepto de territorialidad Las marcas se rigen por un principio llamado territorialidad, que consiste básicamente en que tu marca sólo te protegerá en el territorio en que esté registrada. Me explico un poco mejor:

Una marca puede ser nacional (registrada sólo en nuestro país de origen), comunitaria (nos otorga una protección en los 28 países de la Unión Europea) o internacional (registrada en un país distinto al nuestro de origen). Consejo: a la hora de elegir el territorio en el que quieres solicitar tu marca es muy importante que valores donde quieres vender tus productos o bien ofrecer tus servicios, y según eso elegir dónde registrar la marca.

iii. Clasificación de Niza Cuando quieras solicitar tu marca, además de especificar en qué territorios quieres obtener la protección, deberás especificar para que productos o servicios quieres esa protección. Existe lo que se conoce “Clasificación de Niza”. Se trata de un listado de 45 grupos de productos/servicios en los que deberemos encasillar el producto o servicio que vamos a ofrecer bajo nuestra marca.

Es importante tener en cuenta que si vas a registrar una marca, no sólo tiene que ser distinta de las ya registradas en su misma clase, sino que tampoco debe llevar a confusión a posibles consumidores. ¡Cuidado con elegir marcas similares o que suenen parecidas a marcas ya existentes!

El registro de una marca va a suponer un impacto económico a tu bolsillo pero es importante verlo como una inversión para proteger la identidad de tu negocio.

iv. Tasas oficiales El precio (tasas oficiales) del registro de la marca, va a variar en función del número de clases (clasificación de Niza) elegidas para proteger tu marca. Para que puedas hacerte una idea, las tasas oficiales para el registro de una marca española establecidas para el año 2020 por la OEPM son de 147,49 euros para la primera clase y de 95,55 euros más por cada clase adicional dentro de una misma solicitud (la presentación de la solicitud vía telemática tiene un descuento de un 15% adicional).

 

2. REGISTRA TU DOMINO

Siguiendo con la idea de la necesidad de proteger la identidad de nuestro proyecto, es importante, más allá del registro de la marca, el registrar nuestro dominio. Igual que sucedía con la marca, es importante que entendamos en qué consiste un dominio y el porqué de la necesidad de su registro.

El dominio es una dirección de internet, por la que el público podrá acceder a nuestro blog o web. Es fundamental que en el momento de presentar al mundo 2.0 tu proyecto, lo hagas bajo tu propio dominio.

¿Cómo registro mi dominio?

Es un proceso muy sencillo, rápido y económico. Lo más fácil es que acudas a uno de los muchos proveedores de servicios de registro de dominios web. No hay uno mejor que otro y las tarifas son muy similares. Destacar el hecho de que aunque registréis un dominio en internet no significa que hayáis adquirido esa marca.

Siempre es recomendable, si estáis pensando en registrar una marca determinada, que averigüéis si los dominios asociados a esa marca están disponibles, ya que será una parte fundamental de vuestra estrategia comercial.

Registrar el dominio a vuestro nombre (si lo gestiona otra persona específica que en el registro indique vuestros datos). Este punto es importante puesto que a la hora de renovarlo (posiblemente a los dos años) se nos va a notificar personalmente el plazo para pagar la tasa correspondiente y el plazo correspondiente para satisfacerla.

 

Si queréis saber más sobre el registro de marca, el 14 de julio a las 16h realizaré el seminario “Requisits legals de la teva web i protecció de la teva marca” en el Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, será online y aquí tenéis toda la información del evento.

 

Núria Ramírez

Abogada especializada en Propiedad Intelectual y Protección de datos

Lexcrea

Compartir

El català a les empreses i establiments de cara al públic

L’Estatut d’autonomia i el Codi de consum de Catalunya reconeixen drets específics en matèria de llengua a consumidors i usuaris.Per garantir-ne l’exercici, estableixen obligacions per a les empreses que presten serveis o ofereixen béns a Catalunya.

Normativa:

  • Llei orgànica 6/2006, de 19 de juliol, de reforma de l’Estatut d’autonomia de Catalunya
  • Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística
  • Llei 22/2010, de 20 de juliol, del Codi de consum de Catalunya

 

Atenció al client:

Els consumidors han de poder ser atesos oralment i per escrit en la llengua oficial que escullin. Les empreses i els establiments oberts al públic han de tenir personal amb la capacitació lingüística necessària per atendre els consumidors.

 

Informació i documentació:

Les empreses han de tenir disponibles en català:

– Les invitacions a comprar:

Qualsevol comunicació comercial que indiqui les característiques del bé o servei que s’ofereix i el seu preu, i que permeti al consumidor d’adquirir-lo: fullets, catàlegs, tríptics, etc.

– La informació de caràcter fix:

Senyalització, cartells, llistes de preus exposades al públic a l’interior o exterior del local, etc.

– Els contractes d’adhesió, amb clàusules tipus, normats, i les condicions generals:

Les empreses del sector financer, assegurador i de tota mena de subministraments, entre d’altres, han de tenir disponibles en català, per exemple, els contractes de préstec i crèdit, els de rènting i lísing, els dipòsits, els contractes d’assegurances (incloent-hi les assegurances mèdiques), els contractes de subministrament de gas i aigua i els contractes de prestació de serveis de telefonia.

– La documentació contractual

– Els pressupostos, els resguards de dipòsit i les factures

– Altres documents que facin referència als anteriors o que en derivin

 

Etiquetatge i instruccions d’ús

S’han d’etiquetar, almenys en català, les informacions necessàries per al consum, l’ús i el maneig adequats dels béns i serveis, amb independència del mitjà, format o suport utilitzat i, especialment, les dades obligatòries relacionades directament amb la salvaguarda de la salut i la seguretat.

 

Àmbit laboral

Els convenis col·lectius de treball i els pactes d’empresa poden contenir clàusules orientades a fomentar el coneixement del català dels treballadors i a garantir-ne l’ús en els centres de treball i en els contractes laborals, els fulls de salaris i tota altra documentació.

 

El Servei d’Assessorament Lingüístic (SAL)

El Servei d’Assessorament Lingüístic (SAL), eina que ofereix el Centre de Normalització Lingüística (CNL) de Cornellà que us pot ajudar tant a fer present la llengua catalana en les vostres comunicacions com a millorar-ne la qualitat, la qual cosa pensem que suposa un valor afegit en l’activitat empresarial.

Els serveis del SAL inclouen des de la revisió i la traducció de textos fins a l’entrenament lingüístic personalitzat, a partir dels quals, i segons les necessitats de l’empresa, es pot organitzar una formació a mida o sessions formatives puntuals. L’objectiu és el d’afavorir la progressiva autonomia lingüística dels usuaris.

No dubteu, doncs, a contactar amb ells per ampliar la informació del seu catàleg de serveis i/o per explorar vies de col·laboració amb la vostra empresa. Com a entitat pública que són, us animem a fer ús d’aquest servei, que sens dubte us ajudarà a aconseguir una comunicació més eficaç i, per tant, a millorar la vostra projecció al mercat.

 SAL: https://www.cpnl.cat/noticies/25290/

OFERCAT: https://llengua.gencat.cat/ca/detalls/noticia/Ofercat-Cornella-de-Llobregat

WEB CNL SAL: https://www.cpnl.cat/serveis/sal/

 

 

 

Compartir