Com fomentar les habilitats comercials
Objectius de la sessió:
Dotar d’eines, coneixements i habilitats per saber comercialitzar amb èxit una idea, producte o servei i que els participants coneguin les fases de venda i tècniques per ser més proactius i fer més bons tancaments.
Dirigit a: Directius, comercials i qualsevol persona que estigui en contacte amb el client.
Programa:
1. La diferència entre comunicar i transmetre.
2. Quines són les habilitats que tenen els bons comercials.
3. Autoconeixement: quines debilitats i fortaleses tinc per vendre?
4. Treballem les nostres debilitats.
5. Treballem les nostres fortaleses.
6. Les 5 fases de la venda i com fer-les bé.
7. Quines habilitats es necessita en cada fase de la venda?
8. Per quin motiu real ens compren els clients? Motivacions de compra.
9. Tipologies de clients i com vendre a cadascun d’ells.
10. Com defensar el preu quan no som els més econòmics.
11. Tècniques de tancament de vendes més eficaces.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Mónica Mendoza Castillo.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial d’un total de 36 hores. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la progració:
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:
No hi ha Esdeveniments
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.