Seminari sobre vendes: tipologia de clients

logos esplugues

 

 

 

 

 

Objectiu: Conèixer la tipologia de clients per poder adaptar-se a ells i convèncels millor. Conèixer les motivacions de compra dels clients.

Dirigit a:  Empresaris/ies, professionals, autònoms/es i comerços.

Programa: –      Com són els clients actuals?

–      La cultura low cost

–      Què fem si mirem a Internet?

–      Clients sociables

–      Clients pràctics

–     Clients lògics

–     Clients constants

–    Com identificar-los i com vendre-li a cadascun d’ells

–    Els client “Cabronaitor”

Dies: 14 de abril de 09:00h a 14:00h.

Inversió: Formació gratuïta.

Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònomo de Barcelona. Master en Direcció Comercial per EADA. Ha realitzat el programa de “Creixement d’empreses” per IESE. Ha desenvolupat la seva carrera en diferents empreses del sector de les noves tecnologies assumint diverses responsabilitats en els respectius departaments comercials, col.laborant en tasques de màrqueting i comunicació, desenvolupant i executant plans a nivel estratègic i obrint noves carteres de clients. És, entre d’altres, assessora de vendes a la patronal Cecot, professora de màrqueting a la UAB, d’EAE Business School i del Col.legi d’Agents Comercials de Barcelona.

Bookings