Activitat: Empresa especialitzada en la construcció en sec i placa de guix laminat d’obres arquitectòniques singulars.
Any de creació: 1999
Web: www.opersis.es
Tel.: 93.475.06.55
E-mail : opersis@opersis.com

  1. Com va sorgir la idea de crear aquesta empresa? Quin problema solucioneu i quins trets us diferencien de la vostra competència?

Nosaltres vàrem sortir d’una empresa anterior per crear-ne OPERSIS al 1999. Els productes que nosaltres comercialitzem afegeixen un grau més de tecnologia al servei de la construcció, a més de rapidesa en l’execució i l’acabat final.

Els nostres trets diferencials són:

1.- Donar un servei personalitzat de molta qualitat.

2.- Resoldre els problemes del nostre client derivats de la nostra activitat.

3.- Saber fer ràpid i bé obres complexes, d’una alta exigència tècnica o amb un        “timing”  molt ajustat.

  1. Quins aspectes vas trobar més complicats a l’inici del vostre projecte?

El problema més important és fer-se un lloc, la contractació amb proveïdors i per d’amunt de tot els financers. Els bancs són el principal problema a l’hora de crear una empresa, doncs t’ofeguen amb els preus, les garanties i contra garanties. És important aconseguir un bon coixí financer per anar tirant sense finançament bancari.

  1. Com has aconseguit mantenir-te actualitzat quant a les tendències del mercat i quin tipus d’innovació has implantat?

Hem introduït al mercat força innovacions des de la manera de presentar les ofertes, sistemes que no s’havien fet mai, portar materials i sistemes nous, fins a un programa informàtic propi, servei en 3D, o la creació d’una associació professional ( AD’IP ) de la que OPERSIS és soci fundador.

  1. Quines serien per a tu les claus de l’èxit?

La clau de l’èxit és  treballar, treballar, repassar i re-formular. I molt de prova-error i tornar a començar fins trobar la millor manera. També no tenir  por de res però anar amb peus de plom.

  1. Quin és el projecte més important que heu construït o del que estàs mes orgullós?

El més important és el Museu Guggenheim de Bilbao.  El més difícil ha estat el “Pabellón Puente de la Expo-Agua” de Saragossa fet l’any 2008.

De la que estic més orgullós és el sostre del centre d’empreses de Cornellà fet l’any 2014.

6. Volem que expliquis als futurs i nous emprenedors: com vas conèixer el Centre d’Empreses Procornellà? Quin o quins van ser els motius i/o elements que et van fer optar per establir la teva empresa al Centre?

Vàrem conèixer el centre d’empreses per ser al bell mig del triangle del guix d’aquella època.

Necessitàvem un lloc per començar a treballar, perquè teníem projectes que ja havíem començat des de casa i no era possible. PROCORNELLÀ (PRECSA aleshores) era un nus de comunicacions molt important des d’on podies accedir a tot arreu. L’altre motiu va ser l’amorosa rebuda que ens varen fer al Centre.

PROCORNELLÀ té excel·lents comunicacions per anar a tot arreu i l’aeroport a dues passes, un servei de recepció excel·lent, un personal molt amable i atent, una capacitat de resoldre qualsevol dubte a la gestoria i una gran família d’empreses amb les quals interactuar en networking.

Compartir