Seminari “Community Manager”

Objectiu: Obtenir una visió general sobre les preguntes més freqüents relacionades amb les xarxes socials i el món empresarial.

Dirigit a: Empresaris i emprenedors. Places limitades a 40 persones.

Metodologia:

En format diàleg, treballarem durant 2 hores en un taller eminentment pràctic i molt enfocat a fixar objectius empresarials en el màrqueting digital.

Inversió: Seminari gratuït

Programa:

1ª PART: MÀRQUETING DIGITAL EN UN COP D’ULL. 1. Qualsevol empresa pot tenir una estratègia de màrqueting digital? 2. El màrqueting digital en un esquema bàsic. 3, Continguts, la clau central. 4. La gran importància del món Google: Eines i interconnexió 5. Xarxes Socials: un diàleg amb la comunitat. 6. La blocosfera. Crear i consumir continguts. 7. Email màrqueting: segueix sent important.

2ª PART: SENT REALISTES (DIÀLEG I CASOS PRÀCTICS).

Impartit per: Marga Ojeda,  és empresària enfocada a la comunicació online i estratègia digital, especialitzada en la generació de continguts per al posicionament i les xarxes socials. Té més de 15 anys d’experiència en el suport a empreses per a l’orientació de màrqueting en Internet, i és fundadora i organitzadora de la *inicativa internacional *Kfé Innovació (ciutats interconnectades per xarxes socials).

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

En cas que l’activitat estigui sense places, consulta la web per possibles anul·lacions. Si hi ha alguna baixa, automàticament les inscripcions es tornaran a obrir.

Subvencionat per:
SOC+GENE+DIPU+FSE

Bookings