ISERVIS participarà en la 12a edició del programa ‘’Accelera el creixement”

, , , ,

Una cinquantena de pimes de la província de Barcelona transformaran el seu negoci i milloraran la seva competitivitat amb la 12a edició del programa ‘Accelera el creixement’ de la patronal Pimec i la Diputació de Barcelona.

Durant 9 mesos, les 50 pimes disposaran d’acompanyament personalitzat a càrrec d’experts a diferents àrees de gestió empresarial, treballaran en un pla de creixement i comptaran amb suport per executar-lo.

‘Accelera el creixement’ és un programa que s’ha consolidat després d’onze edicions on han participat gairebé 600 empreses.

Segons dades de la patronal, el 64% de les empreses participants en aquesta edició són petites empreses, el 32% són micro i el 4% restant són mitjanes. Per comarques, un 24% són del Baix Llobregat, un 20% del Vallès Occidental, un 14% del Barcelonès, un 10% del Vallès Oriental, un 10% del Maresme, un 10% d’Osona, un 4% del Bages, i un 2% de l’Alt Penedès, l’Anoia, el Garraf i el Moianès.

Un dels participants és el Carles Ballester, CEO de ISERVIS, empresa que ha estat seleccionada. ISERVIS, es va crear l’any 2016 i està actualment allotjada al Centre d’Empreses.

ISERVIS és una empresa registrada al sector de la construcció (REA) especialitzada en serveis multirisc per a asseguradores, que gràcies a la seva experiència i professionalitat, aplica també la seva experiència en reformes i projectes de la llar. Per a ISERVIS, la personalització completa al client és el factor clau per a una perfecta adaptació a les seves necessitats. El seu client és exclusiu i la seva satisfacció és el seu principal objectiu. El passat 2022 ha realitzat amb èxit més de 22.800 sinistres i reformes.

Us desitgem molta sort al programa d’Accelera el creixement!

Compartir

Busquem un tècnic/a assessor/a en estratègia i creixement empresarial

Busquem un tècnic/a assessor/a en estratègia i creixement empresarial.

Us deixem informació sobre el procés i forma de participar en aquest enllaç on trobareu:

  • Bases de la convocatòria
  • Sol.licitud
  • Temari de la prova

 

Els interessats/ades podeu enviar la vostra candidatura abans del 24 d’octubre a laboralcentre@procornella.cat

 

 

Compartir

ASSEBAIX, l’empresa enfocada a l’assessorament i gestió comptable, fiscal, tributària, mercantil i laboral!

, ,

 

L’Anna Prades és la gerent de l’empresa Assebaix, dedicada a l’assessorament i gestió comptable/fiscal, tributària, mercantil i laboral. També forma part de la junta directiva de APTTCB i és assessora fiscal i tècnica tributària.

L’Anna va posar en marxa Assebaix el desembre de 2020, tot i que ja tenia 15 anys d’experiència prèvia en un altre despatx professional de la família.

Assebaix es troba allotjada al despatx nº 6-A  del Centre d’Empreses i està integrada per un equip professional de confiança i altament orientat al client.

Assebaix es diferencia d’altres gestories en que acompanya als clients, guiant-los també en com fer una bona administració de la seva empresa i del seu patrimoni, optimitzant el cost fiscal i aprofitant les bonificacions, ajuts o subvencions existents.

Durant l’etapa de creació i consolidació del seu negoci, l’Anna destaca el gran ajut que suposa comptar amb el suport i acompanyament ofert per l’equip tècnic del Centre d’Empreses.

Actualment l’evolució d’Assebaix està sent positiva, la qual cosa li ha permès invertir en recursos i anar ampliant l’equip, per tal d’oferir un millor servei i continuar creixent. La trajectòria de l’assessoria ha estat constant, prudent i enriquidora, i l’esforç i constància s’han vist recompensats amb els resultats.

El seu proper objectiu a curt termini és potenciar la digitalització mitjançant accions de màrqueting a través de xarxes socials amb la finalitat d’incrementar la seva cartera de clients.

Aquesta és la seva pàgina web: www.assebaix.com  on podem veure tots els serveis que ofereix i aquesta és la seva pàgina d’Instagram on és molt activa: https://www.instagram.com/assebaix/?hl=es

 

Compartir

Beneficis del Coworking: Un Espai Inspirador per a Emprenedors i Empreses

Compartir

NETWORKING DE BENVINGUDA A LES NOVES EMPRESES

, ,

El passat dimecres 5 de juliol es va celebrar al Centre d’Empreses de Procornellà, el networking empresarial per donar la BENVINGUDA A LES NOVES EMPRESES.

En total, van assistir 33 empresaris/àries del Centre. Tot un èxit!

L’empresa Vortech PCI Group SL, una consultoria tecnològica i d’outsourcing de serveis informàtics, allotjada en un despatx del Centre d’Empreses va fer un pitch de la seva empresa. Els seus socis Josep Bellmunt i la Neus Vallés, van explicar-nos com ho van fer per facturar 3 milions d’euros el darrer 2022. Tot un cas d’èxit, on tots els assistents, van poder escoltar els seus errors i encerts que van ser claus pel seu èxit.

Tots els assistents van poder gaudir d’un networking de qualitat. El gran objectiu era conèixer a totes les noves empreses del Centre, que van tenir l’oportunitat de presentar-se davant de tothom.

El networking va ser curt, però intens: totes les empreses van poder compartir entre elles possibles sinèrgies, contactes, negocis, opinions, possibles vendes, compartir experiències, etc.

Ens veurem de nou en el pròxim networking del Centre d’Empreses, el proper setembre d’aquest 2023. Aquesta vegada amb més novetats!

Compartir

Busques un espai professional per a les teves reunions de negocis i formacions?

Al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, entenem la importància d’un entorn propici per a l’èxit de les reunions de negocis i les sessions de formació. És per això que oferim sales de reunions i aules de formació adaptades a totes les teves necessitats professionals.

 

Les nostres Aules de Formació

Estàs planificant un taller, un seminari o una sessió formativa? Les nostres àmplies i completament equipades aules de formació ofereixen un entorn ideal per a l’aprenentatge. T’oferim tot l’equipament audiovisual amb connectivitat a Internet d’alta velocitat i amb tots els serveis de recepció que necessitis (acompanyament del formador, atenció dels assistents, senyalització a l’entrada de l’edifici, fotocòpies, etc.). A les nostres sales tindràs diverses opcions de distribució de seients, podràs triar la distribució que millor s’adapti a les teves necessitats, ja sigui estil sala de reunions, estil teatre o en forma de U.

 

Les nostres Sales de Reunions

Necessites un espai per realitzar presentacions a clients, reunions d’equip,  sessions de brainstorming o per fer una videoconferència amb fins a 10 persones a la sala? Els nostres espais poden ser-te molt útils! Amb pantalla, webcam, micròfon, PC ja instal·lat (per si vols fer una videoconferència), pissarra i internet d’alta velocitat tindràs tot el que necessites per fer que les teves reunions siguin productives i eficients. També t’oferim els serveis de recepció de visites i trucada d’avís de les visites, Serveis de copistería i accés als nostres espais office amb màquines de vending i terrassa exterior.

 

Per què triar Centre d’Empreses PROCORNELLÀ?

  • Ubicació: El nostre centre es troba en una zona d’excel·lent connexió per a tu i els teus assistents: Polígon Almeda, entre el Centre Comercial Splau i el WTC Almeda Park. A 10min de Barcelona per les dues rondes, a 10min de l’aeroport i a 10min del port. Disposem de pàrquing a sota del nostre edifici.
  • Instal·lacions: Disposem d’equipament audiovisual, pissarres, projector o pantalla, internet d’alta velocitat, climatització, senyalització a l’entrada de l’edifici de la teva reunió o formació i tots els serveis de recepció que necessitis. També podràs utilitzar els nostres espais comuns: office i terrassa.
  • Flexibilitat: Entenem que cada esdeveniment és únic. Per això, oferim opcions de reserva flexibles, ja sigui que necessitis l’espai durant algunes hores, tot el dia o fins i tot acords a llarg termini.
  • Servei Excepcional: El nostre equip dedicat està compromès a garantir que el teu esdeveniment es desenvolupi sense problemes. Des de la preparació de la sala fins a l’assistència tècnica, estarem aquí per ajudar-te en tot moment.
  • Preus Competitius: Oferim tarifes competitives que s’ajusten al teu pressupost, sense comprometre la qualitat ni el servei. Pots veure les tarifes aquí. 

 

Reserva el teu espai avui mateix: no deixis escapar l’oportunitat d’organitzar la teva propera reunió o sessió formativa!

 

Tota la informació en aquest enllaç.

 

Compartir

9 startups finalistes dels II Premis a la Innovació Empresarial Metropolitana

, ,
Compartir