Serveis del Punt d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) al Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Legal, Noticies del Centre, Subvencions i ajudesA l’hora d’emprendre hi ha moltes coses a considerar: la definició de l’activitat a desenvolupar, la capacitat de finançament, la viabilitat del projecte, el mercat al qual et vols dirigir, la proposta de valor, entre d’altres. Però una de les coses que més preocupen als nous emprenedors són tots els aspectes legals que fan referència a la constitució i alta de l’activitat.
És per això que des del Centre d’Empreses t’oferim el servei del Punt d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) de forma gratuïta, pensant en tots aquells o aquelles emprenedors/es que encara no han iniciat l’alta com a autònoms o no han constituït la seva empresa i ja necessiten legalitzar la seva activitat i poder facturar. Només l’any 2020, es van constituir 20 empreses gràcies als serveis del PAE del Centre d’Empreses.
Què és el Punt d’Atenció a l’Emprenedor (PAE)?
El Punt d’Atenció a l’Emprenedor és un servei que s’encarrega de facilitar la creació de noves empreses mitjançant la prestació de serveis d’informació, tramitació de documents, assessorament i formació. Per tant, les dues missions principals d’un PAE són:
- Prestar serveis d’informació i assessorament a l’inici i durant els primers anys d’activitat de l’empresa.
- Iniciar el tràmit administratiu de constitució d’una empresa a través del Document Electrònic (DUE).
Els PAE poden dependre de: entitats públiques o privades, col·legis professionals, organitzacions empresarials o cambres de comerç. Els centres PAE han de signar un conveni amb el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme per poder actuar com a tal.
En el cas del Punt d’Atenció a l’Emprenedor del Centre d’Empreses depèn de Procornellà, una Empresa Municipal de Promoció Social, Urbana i Econòmica de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat i té com a objectiu el suport a la creació d’empreses per crear ocupació al territori, sense ànim de lucre.
Aquest servei és fruit d’un conveni amb la Diputació de Barcelona, el CIRCE (Centro de Información y Red de Creación de Empresas) i la Dirección General de la Industria y de la Pequeña y Mediana Empresa.
Avantatges del Punt d’Atenció a l’Emprenedor
Des del Punt d’Atenció a l’Emprenedor oferim ajut a tots aquells emprenedors i emprenedores que volen tramitar la constitució d’una Societat Limitada, l’alta com a Empresari Individual o la constitució d’una Societat Civil Privada.
L’avantatge que té fer-ho a través del PAE és que el tràmit és totalment gratuït i només hauràs d’assumir el cost dels aranzels o taxes, com els honoraris de la Notaria i del Registre Mercantil. A més, aquests honoraris compten amb un preu reduït pel fet de constituir-la a través del Punt d’Atenció a l’Emprenedor del Centre d’Empreses Procornellà.
Un altre avantatge és que es tracta d’una gestió telemàtica ràpida i senzilla dels diferents documents en un sol acte i això permet que no t’hagis de desplaçar d’una administració a l’altra.
Que el tràmit es faci en un sol acte permet tenir l’Empresari Individual creat immediatament i la Societat Limitada i la Societat Civil Privada creada en un màxim de 48h (des de l’atorgament de l’escriptura).
Per últim, en el cas que decideixis crear la teva Societat Limitada o l’alta com a Empresari Individual al PAE del Centre d’Empreses, et realitzarem gratuïtament i prèviament a la teva alta:
- Un assessorament per analitzar i valorar quina és la forma jurídica que millor s’adapta al teu projecte.
- Un Pla de Viabilitat per minimitzar riscos i augmentar la supervivència de la idea.
Què és un Pla de viabilitat?
Des del PAE del Centre d’Empreses Procornellà creiem que és molt necessari fer un Pla de viabilitat abans de constituir una empresa perquè aquest et permet visualitzar, gràcies a dades objectives, l’inici i la futura evolució del teu negoci.
Amb el Pla de Viabilitat tindràs, en un únic document, totes les dades sobre la planificació de vendes, les despeses de l’activitat, les inversions que hauràs de fer en el temps, entre d’altres. A més, comprovaràs realment si la teva empresa està pensada i preparada per néixer i créixer, reduint els riscos associats a cada fase.
Amb el Pla de Viabilitat podràs rectificar la teva estratègia i els teus objectius sense costos reals. Rectificar sobre el paper no costa diners.
És clar que rectificar un cop iniciat el negoci és possible, però corres el risc d’enfrontar-te a possibles resultats negatius: haver de demanar préstecs o tancar definitivament el teu negoci. Et pots estalviar aquesta sensació de fracàs personal si fas les coses bé des d’un principi i analitzes el teu futur negoci amb l’aprenentatge “virtual” del Pla de Viabilitat.
Per tant, per a què serveix fer un Pla de Viabilitat?
- Per saber si la teva idea és viable.
- Per realitzar una bona planificació financera.
- Per fer simulacions amb diferents escenaris d’ingressos i despeses.
- Reduir riscos.
- Capitalitzar l’atur.
- Sol·licitar subvencions.
- Obtenir finançament.
Com iniciar els tràmits al Punt d’Atenció a l’Emprenedor del Centre d’Empreses Procornellà?
Per iniciar els tràmits al Punt d’Atenció a l’Emprenedor del Centre d’Empreses Procornellà has de fer clic aquí per demanar cita prèvia amb un dels nostres tècnics.
A més dels serveis principals del Punt d’Atenció a l’Emprenedor (Pla de Viabilitat i Constitució), el Centre d’Empreses ofereix un ampli ventall de serveis i d’informació d’interès per empreses: activitats formatives, allotjament, programes d’acceleració d’startups, networking, recerca de finançament, fiscalitat, contractació laboral, informació sobre ajuts i incentius per desenvolupar el projecte, entre d’altres.
El Centre d’Empreses PROCORNELLÀ posa a la teva disposició especialistes que t’assessoraran, de manera totalment gratuïta, perquè la teva idea passi de ser això, una idea, a ser un projecte d’èxit.
Tancament de l’any 2020
Noticies del CentreEl Centre d’Empreses Procornellà tanca l’any 2020 amb més d’un centenar d’empreses allotjades i ajudant en la creació de 47 nous negocis que han generat 67 llocs de treball
Aquest mes de febrer es posa en marxa una nova iniciativa per a emprenedors amb idees innovadores de base digital. Les preinscripcions estan obertes fins el 15 de febrer.
El Centre d’Empreses Procornellà ha tancat l’any 2020 amb xifres positives tot i la situació de crisi generalitzada com a conseqüència de la pandèmia. El seu equip tècnic ha ajudat a crear un total de 47 nous negocis que han generat 67 llocs de treball. En total, s’han atès 478 nous usuaris, 213 emprenedors i s’han elaborat 70 plans d’empreses. Aquests números són part del resultat d’una feina que respon a sis línies d’actuació: organització d’activitats i formacions, lloguer d’espais, suport a l’emprenedoria, recolzament a les empreses, gestió del programa d’acceleració de startups Cornellà Open Future i gestió del servei Reempresa per a la compravenda d’empreses ja existents. El Centre d’Empreses està vinculat a l’empresa municipal de Promoció Social, Urbana i Econòmica, Procornellà, i té com a finalitat crear i mantenir ocupació fomentant l’emprenedoria i donant suport a la creació i consolidació de noves activitats.
De les 47 empreses creades, 22 han estat constituïdes a través del Punt d’Assessorament a l’Emprenedor. Aquest fet demostra l’arrelat esperit emprenedor que potencia l’autoocupació i afavoreix la creació de noves oportunitats de negoci. Tanmateix, des del Centre d’Empreses Procornellà s’ha acompanyat a més d’un centenar d’empreses en el seu procés de creixement i consolidació, sent també important el seguiment de negocis ja constituïts oferint-los ajuda en la gestió de tràmits comptables, fiscals, laborals, mercantils i, fins i tot, donant suport en processos de selecció de personal. De fet, des del Centre d’Empreses s’ha ajudat a aconseguir més d’un milió d’euros en finançament per a 17 empreses, 5 de les quals a través de Microcrèdits.
Respecte a la modalitat d’allotjament en les instal·lacions tant del Centre com del Viver d’Empreses, s’ha tancat desembre de 2020 amb 134 empreses allotjades en qualsevol de les seves modalitats (naus, despatxos, coworking, etc.) amb una taxa de supervivència als 3 anys de les empreses assessorades i allotjades del 81%.
Converteix la teva idea en una startup, nova iniciativa adreçada a emprenedors
El Centre d’Empreses Procornellà continua la seva línia de treball amb activitats, formacions, assessoraments, etc. En 2020 s’han organitzat 91 cursos amb més de 1500 assistents. De fet, en aquest moment està oberta la preinscripció per al curs ‘Converteix la teva idea en una startup’ adreçat a emprenedors i empresaris de la província de Barcelona amb una idea innovadora de base digital. Per participar cal formalitzar la preinscripció abans del 15 de febrer i demanar cita prèvia per presentar el projecte a l’equip del Centre d’Empreses. La presentació serà online entre els dies 16 i 18 de febrer. El dia 19 un comitè avaluador puntuarà els projectes entrevistats i seleccionaran un màxim de 20 que seran els que formaran part de la iniciativa. Els escollits participaran de forma totalment gratuïta en un procés de formació, amb tutories personalitzades, accés a la plataforma Acceleralia i amb possibilitat d’accedir a la Fase 3 del programa d’acceleració de startups Cornellà Open Future que començarà el proper mes de setembre i que suposarà entrar en la fase Seed, amb l’objectiu de treballar en la recerca de finançament i en la seva sortida al mercat.
El calendari formatiu d’aquest primer trimestre de l’any ofereix altres sessions i seminaris per seguir via online sobre finançament en temps de crisi, ajuts a la contractació, teletreball i protecció de dades, assessorament sobre com fer servir les xarxes socials en termes empresarials, xerrades sobre màrqueting o sobre com gestionar equips i dirigir-los cap a l’èxit, etc. Es poden seguir totes les activitats formatives programades a www.centredempresesprocornella.cat
Cornellà de Llobregat, 4 de febrer 2021
Premis Metropolitans a la Innovació atorgats ahir al vespre en el marc del programa d’acceleració Cornellà Open Future
Noticies del Centre, StartupsL’Auditori de Cornellà va acollir el lliurament de guardons on van resultar premiades Meetoptics, Watteco i Abilista amb els premis econòmics.
En total es van repartir 20.000€ en metàl·lic atorgats per l’AMB i premis en ‘espècie’ valorats en més de 26.000€ gràcies a Procornellà, Telefónica, Netmentora, Aeball, Innobaix i 2DigitsGrowth
Ahir al vespre es van lliurar els Premis Metropolitans de Suport a la Innovació, uns guardons que posen el punt i final a la quarta edició del programa d’acceleració d’idees de base digital i escalables, Cornellà Open Future. Van ser set les startups candidates als premis, totes elles han evolucionat dins el programa i s’han preparat durant mesos per la seva sortida al mercat. En total es van repartir tres premis en metàl·lic gràcies a l’aportació de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i un total de cinc més que consisteixen en serveis que donaran el Centre d’Empreses Procornellà, la xarxa de líders d’empresa europea Netmentora, Telefónica, l’Agència per a la Innovació i el Coneixement Innobaix, Aeball (Associació Empresarial de L’Hospitalet i Baix Llobregat) i l’acceleradora 2DigitsGrowth.
Meetoptics, guanyadora del primer premi de l’AMB
Els premis en metàl·lic van repartir un total de 20000€. Meetoptics, buscador intel·ligent especialitzat en fotònica, va aconseguir els 10000€ del primer premi. Watteco, plataforma d’inversió i dinamització de la transició energètica i energies renovables, va rebre els 7000€ del segon premi, tot i que Watteco, més avançada la gala, va acabar amb dos guardons més; i Abilista, Marketplace per a la fabricació de prototips, es va endur els 3000€ del tercer premi. Tots aquests premis tenen com a objectiu promoure iniciatives d’innovació tecnològica i/o digital a l’Àrea Metropolitana de Barcelona per tal d’enfortir el teixit econòmic del territori.
PriceMaker, guanyadora del premi ‘en espècie’ més important
El comitè avaluador també va dictaminar quines són les startups que devien optar als premis en ‘espècie’ tan o més importants que els metàl·lics perquè posen a disposició dels guardonat serveis importantíssims per integrar-se en el mercat com allotjament, assessorament, consultors, etc. de forma totalment gratuïta.
El guardó més important pel seu valor se’l va endur PriceMaker, una startup que proposa solucions d’Intel·ligència Artificial per a l’optimització de promocions d’empreses de gran consum. Els seus integrants tindran accés a la xarxa de líders d’empresa europea Netmentora durant tres mesos, servei valorat en 10000€. També aconsegueixen serveis d’allotjament, assessorament, gestoria, etc durant tot l’any 2021 en el Centre d’Empreses Procornellà valorat en 5000€ i, per últim, tindrà accés al programa d’acceleració durant dos mesos de la plataforma Aceleralia i els seus experts, tot valorat en 3000€ i dotat per 2DigitsGrowth.
Yado, una App centrada en la recerca d’espais de treball i sales de reunions, va aconseguir serveis d’allotjament, assessorament, gestoria, etc del Centre d’Empreses Procornellà i valorats en 3000€. El premi que atorga Innobaix i consistent en servei d’acompanyament valorat en 5000€ va ser per a Watteco. Abilista va resultar de nou guanyadora aconseguint el premi que atorga Aeball i que consisteix en servei d’acompanyament, publicitat i generació de sinèrgies amb la seva xarxa d’empreses. Per últim, dos van ser les startups que van aconseguir el Premi Especial de Telefónica que consisteix en tenir accés directe a realitzar un pitch en la seva acceleradora, Wayra. Watteco va repetir amb aquest premi que també va ser per a NB-RIC, que es defineix com la primera central de riscos de préstecs no bancaris en Europa.
Recordem que l’objectiu final de projectes com aquest és donar una empenta a l’emprenedoria de caire tecnològic, un compromís de l’Ajuntament de Cornellà que a través de la seva empresa municipal Procornellà i amb la col·laboració que manté amb Telefònica des de 2016 es materialitza en el programa d’acceleració Cornellà Open Future que té com a repte desenvolupar projectes des de la fase de creació fins la seva sortida al mercat fomentant la creació d’empreses i de llocs de treball, així com atraient talent al territori de base digital i escalable.
Procornellà i MicroBank col·laboren per reactivar l’autoocupació i l’activitat emprenedora
Noticies del Centre, Viabilitat i creixementEl conveni contempla una línia de finançament per a emprenedors i microempreses que necessitin liquiditat per superar els efectes de la crisi de la Covid-19
L’empresa municipal de Promoció Social, Urbana i Econòmica de l’Ajuntament de Cornellà (Procornellà) i MicroBank han signat un conveni de col·laboració per facilitar el finançament de projectes empresarials a través de microcrèdits. Amb la signatura d’aquest acord s’estableix, d’una banda, una línia de finançament d’1 milió d’euros per potenciar l’autoocupació i incentivar l’activitat emprenedora i, d’altra, s’obre una línia específica destinada a autònoms i microempreses amb la finalitat d’atendre necessitats derivades de la Covid-19 i que compta amb el suport del Fons Europeu d’Inversions.
La línia de finançament d’1 milió d’euros té com a objectiu reactivar l’autoocupació i l’activitat emprenedora, afavorint la igualtat d’oportunitats entre homes i dones, nous residents, persones amb discapacitat i amb especial atenció als col·lectius en situació de vulnerabilitat. D’acord amb aquest conveni, es finançarà la creació o ampliació de microempreses, negocis autònoms i projectes d’autoocupació amb voluntat de contribuir al desenvolupament del teixit productiu i al progrés social. Respecte a la línia de finançament per atendre necessitats derivades de la crisi de la Covid-19, els beneficiaris seran professionals autònoms i microempreses amb menys de deu treballadors i una facturació anual inferior a dos milions d’euros. Els sol·licitants podran optar a microcrèdits per un import màxim de 25.000 euros. Els projectes han de tenir un pla d’empresa i l’informe favorable de viabilitat elaborat per Procornellà.
El criteri de concessió de microcrèdits per part de MicroBank atén fonamentalment a la confiança en la persona o l’equip que sol·licita el préstec i la viabilitat del projecte, podent-hi accedir persones mancades de garanties i avals. En virtut d’aquest conveni, Procornellà es compromet a detectar les necessitats de finançament, amb la finalitat de promoure l’autoocupació i l’establiment, consolidació o ampliació de microempreses i negocis d’autònoms i dirigir a les persones físiques o jurídiques assessorades per l’entitat a MicroBank perquè aquest analitzi, i si s’escau aprovi, les sol·licituds de finançament.
Procornellà és l’empresa municipal de l’Ajuntament de Cornellà que, mitjançant la seva eina de promoció econòmica, el Centre d’Empreses, dóna serveis de suport a la creació, consolidació i creixement de micro i petites empreses i es dirigeix a estudiants, emprenedors i empresaris del municipi. Entre els seus serveis, destaquen les accions de sensibilització a estudiants envers l’emprenedoria, l’allotjament d’empreses de nova creació (Centre i Viver d’Empreses), programa d’acceleració d’startups (Cornellà Open Future), formació en gestió empresarial, consultoria econòmica, financera, legal, comercial i estratègica, intermediació financera, organització de jornades d’interès empresarial, suport en l’elaboració de plans de viabilitat, tramitació gratuïta per a la constitució d’empreses (PAE) , serveis de transmissió d’empreses (Reempresa), accions de Networking i els serveis de gestoria per a les empreses de nova creació allotjades al Centre i Viver d’Empreses.
MicroBank, el banc social del Grup CaixaBank, centra la seva activitat en les microfinances i és l’únic banc a Espanya dedicat principalment a la concessió de microcrèdits. Amb el llançament d’una nova línia de finançament especialitzada, MicroBank estén la seva activitat a un altre àmbit dins de les finances amb impacte social, amb l’objectiu de contribuir a la millora del benestar general dels ciutadans i en especial dels col·lectius més vulnerables.
Cornellà Open Future, a la recerca de noves startups tecnològiques encaminades a la seva sortida al mercat
Noticies del Centre, StartupsEl proper 15 de juny s’obre la nova convocatòria als emprenedors que vulguin participar en la fase 3 del Programa d’Incubació que es desenvoluparà de setembre a desembre.
Del 15 de juny al 10 de juliol s’obre una nova convocatòria en el marc del Programa d’Incubació Cornellà Open Future (COF), promogut pel Centre d’Empreses Procornellà. Es tracta de la tercera fase, Seed, del programa en curs, que té com a objectiu treballar per aconseguir la sortida al mercat dels projectes admesos i que té una durada de tres mesos, del 16 de setembre al 16 de desembre de 2020. El COF està emparat per la plataforma global Telefònica Open Future a la recerca de startups tecnològiques en tot el país. En les edicions anteriors, el COF ha incubat un total de 36 projectes. Un 40% de les iniciatives continuen en actiu i han generat una trentena de llocs de treball.
Per situar la nova convocatòria, recordem que el programa consta de tres fases. En la primera, la Fase Lab, els 8 projectes que es van escollir han treballat durant tres mesos per definir el seu model de negoci. En l’actualitat es troben en la segona fase, la Pree-Seed que s’estén del 29 d’abril al 22 de juliol i que consisteix en validar el model de negoci. Dels 8 projectes inicials, en queden 5 en aquesta fase. Ara obrim la tercera fase a noves startups que s’afegiran a les que ja hi treballen. Als 5 projectes inicials, s’afegiran 10 escollits dels nous inscrits a partir del 15 de juny i, d’entre aquests 15 que sumen, s’escollirà un mínim de 5 i un màxim de 10 que seran els finalistes que passaran a la fase 3, la fase Seed, la que té com a objectiu preparar els projectes per sortir al mercat.
Poden formalitzar les inscripcions persones o equips que tinguin idees de base digital i/o tecnològica amb un model de negoci ja validat i que el seu domicili social, fiscal o centre d’activitat actual o futur es trobi en l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Els interessats poden formalitzar la seva inscripció a través de l’adreça cornella.openfuture.org a partir del dilluns, 15 de juny. El programa està 100% subvencionat i gestionat per l’equip tècnic del Centre d’Empreses Procornellà amb més de 25 anys d’experiència incubant més de 200 iniciatives empresarials anuals. Formar part del COF dóna accés a un programa formatiu especialitzat en incubació de startups amb sessions grupals i individuals. També dóna accés a una interessant xarxa de contactes, mentors sectorials i esdeveniments i a un espai de treball compartit amb una sèrie de serveis, tot gratuït. Els emprenedors que formen part del programa també tenen accés a la Gestoria del Centre d’Empreses per consultar qüestions legals, mercantils, comptables, fiscals i laborals i també al Punt d’Atenció a Emprenedors.
Tanmateix, els projectes que participin en aquesta fase 3 del programa, tenen la possibilitat de participar en la segona edició dels Premis Metropolitans de Suport a la Innovació, en cas que aquests guardons es celebrin pendents de la situació d’incertesa provocada per la crisi de la Covid-19.
El COF té la seva seu al Hub ‘La Piràmide’ ubicat al carrer Joan Fernández i Comas de Cornellà de Llobregat. Funciona gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Cornellà i Telefònica des de l’any 2016 a través del Centre d’Empreses Procornellà amb l’objectiu de fomentar la creació d’empreses de base digital i tecnològica, així com atreure talent que aporti innovació al teixit empresarial del territori.
Posem en marxa un nou servei d’informació gratuït sobre ajuts per a empreses i autònoms de Cornellà
Noticies del Centre, Subvencions i ajudesEl Centre d’Empreses Procornellà posa en marxa avui dilluns, 27 d’abril, un nou servei d’informació adreçat a empreses i autònoms de Cornellà sobre els ajuts més rellevants que poden demanar per pal·liar els efectes provocats per la crisi del Covid 19 en les seves empreses i negocis. Fins ara els nostres tècnics assessoraven sobre ERTES, cessament d’activitat i petició d’ajudes econòmiques als emprenedors allotjats al Centre i al Viver d’Empreses i als usuaris del servei de gestoria però, a partir d’avui, informaran gratuïtament també a la resta d’empresaris i autònoms del municipi. Tot via telefònica o telemàtica complint les recomanacions de restringir la mobilitat de la ciutadania però sense restar valor a la qualitat dels serveis.
D’entrada, qualsevol usuari pot entrar aquí, on trobareu un resum dels ajuts més rellevants que ofereixen les diferents institucions, adreçats a empreses i autònoms. Des del Centre d’Empreses hem habilitat un servei d’atenció per informar i resoldre dubtes sobre Mesures Laborals (ERTES, prestació extraordinària per cessament d’activitat d’autònoms, ajornaments i moratòries de Seguretat Social, etc. ); Mesures Fiscals i Mercantils (ajornament de deutes tributaris, extensió del termini de presentació i d’ingrés per les obligacions tributàries, tributació per mòduls, etc.); Mesures Extraordinàries de Finançament (línies d’ajudes destinades a finançar pimes i autònoms: ICO, ICF, CESCE); Subvencions (destinades a professionals i microempreses del sector turístic, línies d’ajuts de la Generalitat per a l’autònom, ajuts de l’Ajuntament de Cornellà, etc); i altres mesures d’interès com pot ser la moratòria del pagament de rendes de lloguer de locals afectes a l’activitat econòmica o com demanar flexibilitat per poder disposar dels plans de jubilació.
La forma per accedir-hi a aquest servei d’informació és demanant cita prèvia online a través del correu electrònic: cempreses@procornella.cat, per telèfon en el 93 474 80 42 de dilluns a divendres de 8h a 20h o a través d’aquest enllaç (aquesta opció només des de tablet o PC). Es tracta d’un servei d’informació sobre els ajuts més rellevants, no d’assessorament ni de tramitació. La voluntat és posar a l’abast dels emprenedors, autònoms i pimes un resum dels ajuts més rellevants per fer front a les dificultats econòmiques i financeres sorgides per l’efecte de la crisi del COVID 19.
Ponemos en marcha un servicio de información gratuito sobre ayudas para empresas y autónomos de Cornellà
Noticies del Centre, Subvencions i ajudesDe entrada, cualquier usuario puede entrar aquí donde encontrarán un resumen de las ayudas más relevantes que ofrecen las diferentes instituciones, dirigidos a empresas y autónomos. Desde el Centro de Empresas se ha habilitado un servicio de atención para informar y resolver dudas sobre Medidas Laborales (ERTE, prestación extraordinaria por cese de actividad de autónomos, aplazamientos y moratorias de Seguridad Social, etc.); Medidas Fiscales y Mercantiles (aplazamiento de deudas tributarias, extensión del plazo de presentación y de ingreso por las obligaciones tributarias, tributación por módulos, etc.); Medidas Extraordinarias de Financiación (líneas de ayudas destinadas a financiar pymes y autónomos: ICO, ICF, CESCE); Subvenciones (destinadas a profesionales y microempresas del sector turístico, líneas de ayudas de la Generalitat para el autónomo, ayudas del Ayuntamiento de Cornellà, etc); y otras medidas de interés como puede ser la moratoria del pago de rentas de alquiler de locales afectos a la actividad económica o como pedir flexibilidad para poder disponer de los planes de jubilación.
La forma para acceder a este servicio de información es pidiendo cita previa online a través de:
- El correo electrónico: cempreses@procornella.cat
- El teléfono 93 474 80 42 de lunes a viernes de 8h a 20h.
- Clicando en éste enlace (de momento sólo para tablets y PC).
Se trata de un servicio de información sobre las ayudas más relevantes, no de asesoramiento ni de tramitación. La voluntad es poner al alcance de los emprendedores, autónomos y pymes un resumen de las ayudas más relevantes para hacer frente a las dificultades económicas y financieras surgidas por el efecto de la crisis de Covid 19.
Modificació de l’estat d’alarma: obrim el Centre i el Viver
Noticies del CentreAmb motiu de la modificació de l’estat d’alarma aprovat avui pel Consell de Ministres, us comuniquem que el Centre i el Viver d’Empreses de Procornella tornarà a estar obert a partir del proper dimarts 14 d’abril.
Les condicions d’obertura seran:
- El Centre d’Empreses romandrà obert de 8:00h a 20:00h de dilluns a divendres.
- El Viver d’Empreses tornarà a estar accessible pel seus usuaris 24h/365d.
- Tota la resta de serveis del Centre i Viver d’Empreses (serveis d’assessorament i serveis de tramitacions de gestoria) es continuaran prestant de manera no presencial.
Us recomanem que, en la mesura del que sigui possible, continueu teletreballant des de casa, ja que com tots sabem continuem en estat d’alarma.
Estem a…
CENTRE D´EMPRESES BAIX LLOBREGAT
C./ Tirso de Molina núm.36
08940 Cornellà de Llobregat
Barcelona
Tel. 93 474 80 42
Fax: 93 474 24 66
Estem a….
VIVER D’EMPRESES PROCORNELLÀ
Carrer de Joan Fernàndez i Comas, 3,
08940 Cornellà de Llobregat,
Barcelona
Tel. 93 474 80 42
Fax: 93 474 24 66
Sobre nosaltres
Últimes entrades
Calendari
Properes Activitats i jornades
- CURS 6H ONLINE: Linkedin, optimitza la teva presència
- 25/09/2023 - 27/09/2023
- Cornellà del Llobregat
- CURS 30H D'EMPRENEDORIA: Aprèn a crear el teu propi futur
- 26/09/2023 - 16/11/2023
- CURS 30H: EINES GOOGLE (MIXT: 1 DIA PRESENCIAL + RESTA ONLINE)
- 17/10/2023 - 16/11/2023
- Cornellà del Llobregat