NECESSITES ESTUDIAR EL TEU MERCAT I TENS POCS RECURSOS?

Vivim en una realitat volàtil, incerta, complexa i ambigua. Tant, que quan ja ens havíem après les sigles VUCA irrompen les sigles BANI per a que acceptem que nosaltres i el nostre entorn som fràgils (brittle), ansiosos (anxious), no lineals, (non-linear) i incomprensibles (incomprehensible).

 

Davant d’aquesta realitat, podem paralitzar-nos i pensar que no podem fer res, o tot el contrari: definir clarament què pretenem aconseguir amb el nostre projecte, reconèixer els recursos dels quals disposem i passar a l’acció amb les energies ben enfocades.

 

Si comparteixes aquesta actitud, formes part d’un projecte emprenedor o una empresa i tens la necessitat d’estudiar el vostre mercat per enfocar millor les vostres energies, apunta’t al curs que farem els propers dies 23, 25, 29 i 31 de març de 16h a 18h:

APRÈN A FER UN ESTUDI DE MERCAT AMB POCS RECURSOS

 

Treballarem exercicis pràctics i aplicats per donar resposta a preguntes com:

  • En quins aspectes la vostra organització és fràgil i aquesta fragilitat pot posar en perill el model de negoci en conjunt?
  • Teniu mapejades les diferents competències que formen part del vostre mercat: les que fan el mateix que vosaltres i, sobretot, en qui pensen els vostres clients potencials quan tenen una necessitat que podeu resoldre?
  • Teniu caracteritzats els diferents segments amb qui interactueu (clients fidelitzats, recents, usuaris potencials, partners, etc.) per adaptar la comunicació de la vostra proposta de valor?
  • Com vincular els aprenentatges d’un estudi de mercat a un full de ruta que guiï les accions dels diferents departaments?
  • Com avaluar tot el que fem per identificar ràpid si les accions no estan donant els resultats previstos?

 

 

Perquè fer un estudi de mercat amb pocs recursos és possible, i t’ho demostrarem al Centre d’Empreses Procornellà!

 

Amanda Figueres

CEO de Visirius

Compartir