Català i Empresa “Errors més freqüents II”

, ,

 

La relació entre l’empresa i els seus clients o col·laboradors s’estableix per mitjà de la co-municació. Així, doncs, la comunicació és una eina fonamental que cal dominar i fer servir de manera adequada i coherent. Un error pot donar una información equivocada sobre nosaltres al nostre interlocutor.

Objectiu: Aprendre a perfeccionar la llengua incidint en els errors habituals que es cometen, en aquest cas els errors relacionats amb aspectes gramaticals: connectors, pronoms relatius, pronoms febles, etc.

Requisits: Cal tenir el nivell intermedi assolit.

Continguts:

– Dubtes quan ens comuniquem: ? – Verbs problemàtics: ? * Ser/estar ? * Donem ordres ? * Donem consells ? *Probabilitat i immediatesa ? – Falses parelles: ? * que/què ? * perquè / per a què / per què ? * sinó / si no ? – La puntuació i el significat ? – El prenom fantasma Dirigit a: Emprendedors, treballadors i gerents que vulguin millorar els seus recursos lingüístics comunicatius a l’hora d’emetre un discurs en català oral i escrit. Places limitades a 30 persones.

Certificació: L’assistència a un mínim del 75% de les hores del curs i la realització de les activitats dóna dret a obtenir un certificat d’assistència i aprofitament.

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Oriol Torras, va estudiar Filologia Romànica amb menció en Filologia Italiana a la Universitat de Barcelona i a la Universitá degli Sudi dell’Aquila. Malgrat això, gran part de la seva activitat professional l’ha desenvolupada en l’àmbit de la música, com a docent i intèrpret de piano, fagot i cant. Va col·laborar com a crític i cronista musical en premsa escrita i ràdio entre els anys 1997 i 2011. Des de l’any 2007 ha vinculat la seva activitat professional al CPNL, on és docent de llengua catalana per a adults.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts després de l’inici.

Cofinançat per:
log_hor

Bookings