Busquem un tècnic/a de creació i consolidació d’empreses

,

Des del Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, busquem un tècnic/a assessor/a per a promoure i acompanyar la creació i consolidació d’empreses mitjançant l’elaboració de plans de viabilitat.

 

Es demana una titulació de Llicenciatura o Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Econòmiques, Empresarials o similar. Com a especialització es demana tenir un màster, postgrau o experiència assimilable en l’àrea econòmica i financera i valorable en màrqueting, Gestió comercial i vendes. Són imprescindibles coneixements econòmics i financers, valorables màrqueting estratègic i operatiu, màrqueting digital, gestió comercial, tècniques de venda i negociació.

Les tasques a realitzar són les següents:

  • Assessorar i acompanyar en el procés de creació i consolidació d’empreses mitjançant l’elaboració i anàlisi de plans de viabilitat.
  • Assessorar i donar suport a emprenedors/es i empreses en qualsevol aspecte específic dins de la seva especialitat (finances, pla de viabilitat, pla econòmic-financer, pla de comunicació, imatge corporativa, presentacions d’empresa, atenció al client, màrqueting digital, gestió comercial, merchandising, etc.).
  • Preparar i impartir cursos bàsics en creació i gestió d’empreses i en l’especialitat de màrqueting i vendes.
  • Organitzar i participar en els tallers i seminaris de sensibilització per la autoocupació per a estudiants i aturats.
  • Elaborar continguts sobre les activitats i serveis del Centre per a les xarxes socials i la web corporativa i dinamitzar-les.
  • Donar suport tècnic als diferents programes en què participa el Centre (Innobaix, Cultura emprenedora a l’escola, Open Future…).
  • Atenció i assessorament als emprenedors/es i empreses cedents del programa Reempresa en tot el procés de transmissió d’una empresa.
  • Elaboració d’indicadors i informes relatius a activitats emergents, activitats i usuaris dels serveis del Centre, mortalitat de les empreses creades, o l’impacte de la creació d’empreses al municipi entre d’altres.

SALARI BRUT ANUAL: 27.000 euros bruts anuals.

 

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ:

1.- Període d’admissió de currículums i publicitat: enviament i recepció de currículums a l’adreça de correu electrònic laboralcentre@procornella.cat fins el dia 17 de novembre de 2017. La manca de documentació justificativa dels requisits serà motiu d’exclusió del procés selectiu per aquesta convocatòria.

2.- Admissió de candidats:

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, PROCORNELLA convocarà personalment a totes les persones que compleixin els requisits de la convocatòria per a la realització d’una prova de coneixements (a finals de novembre), on també s’explicaran les condicions del lloc de treball.

3.- Realització de la prova de coneixements:

Els candidats  realitzaran una prova de coneixements en relació amb les tasques a desenvolupar al lloc de treball, i en cas de superació, seran citats per a una entrevista.

4.- Fase d’entrevista:

Els candidats que hagin superat la prova realitzaran una entrevista personal amb el corresponent  equip de selecció del Centre d’Empreses de  PROCORNELLÀ al llarg del dies 30 de novembre i 1 de desembre

5.- Resultats del procés de selecció:

S’informarà personalment tant a les persones que no hagin superat l’entrevista com a la persona finalment seleccionada.

El resultat final de tot el procés serà publicat al web www.procornella.cat – Seu electrònica – Informació pública – Treballa amb nosaltres

 

Podeu ampliar la informació de l’oferta aquí  i també podeu veure les bases de la convocatòria que trobareu en aquest enllaç.

 

Centre d’Empreses Baix Llobregat
C/Tirso de Molina 36, Cornella de Llobregat
Tel: 934748042
www.centredempresesprocornella.cat

Designed by iconicbestiary / Freepik

Compartir

Ajudes per reemprendre

Has comprat o tens previst comprar una empresa del sector del comerç, serveis, artesania o moda? Sol·licita l’ajuda i aconsegueix fins a 3.000€!

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya ha publicat les subvencions al comerç 2017 en les qual s’ha previst la subvenció d’adquisicions d’empreses durant el 2017.

Destinataris: Empreses, físiques i jurídiques del sector del comerç, serveis, artesania o moda, que hagin realitzat una compra-venda d’activitat a l’exercici 2017.

S’entenen com empreses de serveis, les següents activitats:

  • Tallers mecànics
  • Serveis fotogràfics
  • Copisteries i arts gràfiques
  • Serveis de reparacions
  • Agències de viatges detallistes
  • Tintoreria i bugaderies
  • Perruqueria i salons d’estètica i bellesa
  • Bars i restaurants
  • Serveis de menjar preparat i càtering

Es requerirà que el contracte de compra-venda s’emmarqui dins de l’exercici 2017.

Despeses subvencionables:

  • Les despeses generades per la compra, el lloguer o els tràmits de la concessió administrativa.
  • Les despeses derivades de l’obertura de l’establiment (obres, projecte d’interiorisme, instal·lacions, mobiliari, actuacions d’embelliment d’aparadors, etc.)

Quantia de la subvenció: Es subvencionarà fins el 50% de la despesa documentada de compra-venda del negoci, amb un màxim de 3.000€ i sempre i quan la inversió mínima del projecte sigui de 2.000€. Queden excloses aquelles inversions que superin els 60.000€.

Més informació: http://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/7419/1627250.pdf 

Compartir

Nova Masterclass amb Agustín Peralt, el proper dia 9 de novembre

,

“Productivitat i autolideratge. La importància de la gestió del temps”, és el títol de la próxima Masterclass organitzada conjuntament pel fòrum Cornellà Creació i pel Centre d’Empreses, ambdós vinculats a l’empresa municipal Procornellà.

La cita serà el proper 9 de novembre a partir de les 18:30h i la protagonitzarà aquest expert en autolideratge i productivitat creativa, creador del Mètode FASE.

Les inscripcions són gratuïtes i es poden formalitzar a través d’aquest enllaç:  www.masterclassprocornella.cat o bé a trucant al 93 474 80 42.

Compartir

PROCORNELLÀ i MC MUTUAL s’uneixen per millorar els seus serveis i mantenir informats els seus associats

,

                                   

Ambdues entitats organitzaran conjuntament esdeveniments per orientar, formar i informar els seus associats i treballadors protegits en matèria laboral, de prevenció de riscos laborals i de totes les novetats que sorgeixin en l’àmbit d’activitat de les Mútues Col·laboradores amb la Seguretat Social.

En el marc d’aquest conveni, el proper 24 d’octubre s’organitza una jornada divulgativa sobre “Novetats normatives en matèria de Seguretat Social del treballador autònom”.

La Societat Municipal de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, PROCORNELLÀ, i MC MUTUAL, la Mútua Col·laboradora amb la Seguretat Social, número 1, han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu de prestar un servei, encara millor, a les seves empreses associades, als seus treballadors protegits i als treballadors autònoms que tenen adherits.

El conveni ha estat signat a Cornellà de Llobregat per Sergio Fernández, vicepresident i conseller delegat de PROCORNELLÀ; per Ernest Marco, gerent d’administració i finances de la mateixa societat; i per Eduard Vidal, director general d’MC MUTUAL.

Amb aquest acord, ambdues organitzacions es comprometen a organitzar activitats formatives, amb l’objectiu d’informar els empresaris i treballadors de les empreses mutualistes sobre l’adopció d’actituds segures en l’entorn laboral; apropar-los la normativa més recent, que afecta a l’activitat de les mútues; i informar-los sobre totes les novetats que sorgeixin en l’àmbit de la salut en el treball.

Primera jornada: Nova Llei de Reformes Urgents del Treball Autònom:

En el marc d’aquest conveni, el proper dimarts, 24 d’octubre, s’organitza una sessió informativa en la que s’analitzaran els darrers canvis normatius introduïts per la Llei de Reformes Urgents del Treball Autònom.

Durant la jornada, el Subinspector Laboral de Treball i Seguretat Social, Jorge Pérez, exposarà les noves mesures per al foment del treball autònom, i analitzarà les novetats en matèria de Seguretat Social recollides en aquesta nova normativa.

Dia: Dimarts 24 d’octubre 2017 Horari: De 16:30h a 19:00h Lloc: Auditori de Cornellà de Llobregat Jornada gratuïta

Si estàs interessat/a en assistir-hi, pots inscriure’t AQUÍ

 

 

Compartir

Relleu generacional al comerç històric de Cornellà

,

Aquesta setmana s’ha formalitzat la cessió d’un comerç històric de Cornellà, la ferreteria Hijano, en el que un jove de la nostra ciutat ha agafat el relleu a uns comerciants molt coneguts i apreciats per la Comunitat.

 

Al Centre d’Empreses estem orgullosos d’haver acompanyat tot el procés, des de l’elaboració d’un pla de viabilitat, a l’obtenció de finançament, i l’assessorament legal de la transacció.

 

Volem donar l’enhorabona a tots, i desitjar-los un futur ple d’èxit!

 

Compartir

Presentació de la segona edició de Cornellà Open Future

,

Ahir dimecres 13 de setembre es va presentar la segona edició de Cornellà Open Future.

Vam tenir l’oportunitat de conèixer els deu projectes seleccionats, l’equip d’assessors i els continguts del programa.

A més, les empreses participants de l’edició anterior van explicar la seva experiència i valoració del programa en una taula rodona molt engrescadora.

A continuació vam gaudir del nou espai habilitat en el Viver d’Empreses, vam celebrar la seva inauguració i vam començar a fer networking.

D’ara i fins el 30 de maig de 2018 iniciem el procés d’acceleració per convertir els projectes en negocis d’èxit.

Teniu més informació sobre el programa a http://cornella.openfuture.org/

Compartir

Propera obertura escola de teatre i dansa a Cornellà

,

Al Centre d’Empreses Procornellà ens agrada acompanyar projectes amb caràcter:

El pròxim mes de setembre, Cornellà tindrà una nova oferta lúdica-formativa de qualitat: La Faràndula, escola d’arts escèniques. Podeu entrar al seu facebook: La Faràndula. Escola d’arts escèniques i seguir la seva pàgina per estar al dia de tot!

 

 

Compartir

Jornada sobre finançament no bancari: una decisió estratègica per a l’empresa

,

Aquest matí ha tingut lloc la jornada sobre el finançament no bancari realitzada per ACCIÓ i Arboribus.

En aquesta sessió hem vist com el finançament aliè ha estat sempre un instrument molt útil per a les empreses. No solament et permet reduir el risc financer de la teva empresa, sinó també, et permet accedir a un creixement més ràpid per consolidar-te al mercat.

A Espanya durant molts anys, aquest finançament l’ha capitalitzat pràcticament íntegrament el sector de la Banca. Sempre que una empresa ha tingut una necessitat econòmica, l’única opció ha estat acudir a una entitat bancària.

Des de fa uns anys, arran de la crisi financera, que en realitat va ser una crisi bancària, els bancs a Espanya s’han fusionat de tal manera que des del 2009 hem passat de 50 a 12 entitats bancàries i amb una projecció de seguir veient noves fusions durant aquest any.

Aquest fet implica un risc potencial i creixent de les teves possibilitats de finançar-te. Davant aquesta situació, prendre decisions estratègiques com diversificar les teves fonts de finançament amb alternatives no bancàries incrementarà la seguretat i viabilitat dels projectes, així com les necessitats econòmiques de la teva empresa.

 

 

Si vols saber més, pots descarregar les diapositives en aquest enllaç:  DIAPOSITIVES SESSIÓ 05-07-2017

Compartir

25 de abril: Sesión informativa de la 2ª edición de Cornellà Open Future_

,

El próximo 25 de abril a las 18:30h los técnicos del Centro de empresa Procornellà ofrecerán sesiones informativas para dar a conocer la convocatoria de la segunda edición del programa Cornellà Open Future_ que tiene como objetivo detectar, desarrollar y potenciar el talento y el emprendimiento digital fomentando la creación de nuevas empresas con alto potencial de crecimiento.

Gracias al acuerdo firmado con Telefónica hace casi un año, este proyecto se materializó en la creación del espacio de crowdworking ‘La Pirámide’ en el Vivero de empresas Procornellà, uno de los más de treinta y tres espacios que la red Open Future_ tiene en todo el mundo. Las empresas que se escogieron en la primera convocatoria continúan avanzando en el procedimiento establecido pautado por nuevo meses de asesoramiento técnico personalizado para conducirlos hacia el camino de aceleración y maduración. En las sessiones informativas programadas se dará a conocer los objetivos y como participar en la segunda convocatoria que se abrirá oficialmente el 2 de mayo. La próxima será el 25 de abril en el Centro de Empresas Procornellà, en la calle Tirso de Molina, 36 de la ciudad. Entre los requerimientos, los proyectos que opten a ser seleccionados tienen que incluir en la idea de negocio el uso de las nuevas tecnologías y además tienen que ser residentes al área Metropolitana de Barcelona o que la actividad de la empresa esté en el territorio.

Aquellas personas o equipos con ideas innovadoras o empresas que estén ya constituidas y que estén interesadas al participar en cualquier de las dos sesiones informativas, se tienen que inscribir a través de www.centredempresesprocornella.cat o bien, por teléfono trucando al 93 474 80 42. Aquí conocerán qué es Cornellà Open Future_, que ofrece y qué ventajas tiene el programa. También recibirán las bases de la segunda convocatoria. En caso de querer continuar hacia adelante, tendrán que presentar su candidatura a partir del 2 de mayo. Se evalúan las propuestas que puedan ofrecer soluciones innovadoras a las necesidades del mercado.

Las empresas seleccionadas entrarán en el Cornellà Open Future_ que da acceso al programa de aceleración de proyectos de nuevo meses de duración y que permite la domiciliación al espacio de crowdworking ‘La Pirámide’. Los seleccionados recibirán formación orientada hacia el proceso de emprendimiento y de gestión del negocio. Y estar entre los seleccionados, implica acceso directo a la plataforma Telefónica Open Future_, asesoramiento en la investigación de financiación y gestoría gratuita para los proyectos durante su permanencia en el programa. Así lo estando haciendo las empresas que fueron seleccionadas en la primera convocatoria, procedimiento que culminará el próximo mes de junio.

El acuerdo logrado con Telefónica en mayo de 2016 para hacer realidad este proyecto continúa vigente, sumando una nueva acción con la segunda convocatoria. Iniciativas que tienen como objetivo favorecer el emprendimiento en Cornellà.

Compartir

Ahir les startups de Cornellà Open Future_ es van presentar davant una quarantena d’inversors

,

El Mobile World Centre va acollir l’acte amb la col·laboració de Wayra Barcelona

El Cornellà Open Future_, amb la col·laboració de Wayra Barcelona, va organitzar ahir al vespre una DemoDay amb l’objectiu de presentar les sis startups resultants de la primera convocatòria del programa Cornellà Open Future_, totes sis a punt de culminar el seu procés d’acceleració. La cita va congregar a una quarantena d’inversors que van ser testimonis de la presentació de les sis companyies. Cadascuna d’elles van exposar el seu pitch de cinc minuts, explicant quin problema detecten, quina és la seva proposta de solució, mida de mercat, què els diferencia dels seus competidors i quina inversió busquen. També han pogut presentar una demo de com funciona el servei/ producte que presenten i, en acabar, les sis startups i els inversors convidats han participat en un networking.

El Cornellà Open Future_, constituït fa un any, és fruït del conveni de col·laboració entre Telefònica i l’Ajuntament de Cornellà, a través de l’empresa municipal Procornellà amb la voluntat d’impulsar l’emprenedoria de caire tecnològic, seleccionant en una primera convocatòria una desena de propostes per rebre durant nou mesos l’assessorament especialitzat per la seva acceleració. Les sis empreses participants ahir en la DemoDay són les sis que han arribat fins al final: Yababook és el primer Marketplace digital que aconsegueix taules d’última hora en els restaurants més exclusius; FarmaOffice és un software que permet a les farmàcies incrementar les seves vendes a través de la fidelització dels seus clients, a partir del coneixement dels hàbits de consum; SpeakApp és una plataforma que permet connectar qualsevol Wearable amb una aplicació de mòbil que ens manté connectats amb les persones que volem i ens envia alertes si passa alguna cosa. Alertry és el primer sistema d’avisos massius especialitzat en enviar alertes d’emergències validades amb blockchain en temps real. iKanguro ofereix un innovador sistema d’identificació de persones perdudes a través de polseres codificades que permet a qui troba a la persona perduda, contactar amb els cossos de seguretat; i Motorself és una plataforma de compravenda de vehicles d’ocasió entre particulars que ataca la falta de transparència de l’estat tècnic, les negociacions injustes per falta de coneixement i la falta de temps de compradors i venedors.

L’acte d’ahir al vespre és part de la recta final del procés de d’acompanyament del qual s’han beneficiat aquestes sis companyies des del passat setembre. Coincideix precisament amb la publicació de la segona convocatòria que llença el Cornellà Open Future_.

Fins el proper 31 de maig poden postular-se a la convocatòria aquelles persones o equips amb idees innovadores o empreses que estiguin ja constituïdes, sempre que siguin idees que emprin les noves tecnologies en la seva proposta de valor i que puguin oferir solucions innovadores a les necessitats del mercat. La selecció està oberta a tots aquells candidats amb domicili a l’Àrea Metropolitana de Barcelona o, en el cas d’empreses ja constituïdes, que estiguin també ubicades en la mateixa zona. De l’1 al 9 de juny es realitzarà la preselecció dels vint projectes que passaran a la fase d’avaluació final. Del 14 al 23 de juny es realitzaran entrevistes al preseleccionats i el 30 de juny es farà pública la llista dels projectes finalment admesos.

Ser un dels seleccionats implica tenir accés al programa d’acceleració de projectes de nou mesos de durada i permet la domiciliació a l’espai de crowdworking ‘La Piràmide’ ubicat al Viver d’Empreses Procornellà. Els emprenedors seleccionats també rebran formació orientada cap al procés d’emprenedoria i de gestió del negoci. Ser seleccionat implicarà l’accés directe a la plataforma Telefònica Open Future_, assessorament en la recerca de finançament i gestoria gratuïta per als projectes durant la seva permanència en el programa.

Compartir